8.2/10

Nico Uitman

Fantastisch bedrijf. Gezellige medewerkers met kennis van zaken.

Uitgebreide uitleg van producten

Gewoon zo doorgaan

John van den Hoek

Prima uitleg snee Levering q

Goede uitleg

Zo doorgaan

R de Koning

Top bedrijf, snelle levering, goede prijs

Advies, levering, prijs

yvonne kagchelland

Goed geholpen met de keuze

Vriendelijkheid en kennis van zaken

In de winkel bij producten al aangeven of er een actie aangekoppeld is (aeg pannen en terugclaimkorting van aeg bij aeg kookplaat)

Bo

Mooie prijzen, goede service

Complimenten voor de keukensteller, snel en vakkundig.

Hak

Hele bagger klantenservice, niet professioneel

Veel! Allereerst als jullie apparatuur verkopen moeten jullie ook garant staan voor wat voor troep jullie verkopen. Als een klant ontevreden bij jullie aankloppen, moeten jullie daar ook wat aan... Veel! Allereerst als jullie apparatuur verkopen moeten jullie ook garant staan voor wat voor troep jullie verkopen. Als een klant ontevreden bij jullie aankloppen, moeten jullie daar ook wat aan doen toch? Een fornuis verkocht wat na een aantal maanden kapot ging. Fantastisch! Hoe troep jullie apparatuur is zo troep is jullie klantenservice. Bedankt! Voor deze vreselijke ervaring. Nooit meer! Manieren vanuit huis hebben ze in ieder geval nooit geleerd. Lijkt wel van de straat. Dat komt er natuurlijk allemaal bij als je voor goedkoper gaat.

Mevr Wiersma

Wat ben ik geweldig geholpen door Nico Brandt. Deze man weet hoe hij met klanten om moet gaan. Hij heeft tijd besteedt om mij een nieuwe houder in een 5 jaar oude koelkast te bezorgen.
Dat noem...
Dat noem ik nog eens echte service en de kunst van omgaan met klanten. Super bedrijf!

De klant is koning!

Goede en snelle service

Direct leverbaar

Netje enniotijsgeholpen volgens afspraak

Behulpzaam

Verkopers meer interesse in klant, sommige komen arrogant over.