Nordman Vloer & Raambekleding BV

B&S Media is een bedrijf wat met je mee denkt en zijn afspraken goed nakomt.
Niet van de gladde verkoop praatjes maar gewoon niet zeuren maar doen
Wij werken al vele jaren naar volle...
B&S Media is een bedrijf wat met je mee denkt en zijn afspraken goed nakomt.
Niet van de gladde verkoop praatjes maar gewoon niet zeuren maar doen
Wij werken al vele jaren naar volle tevredenheid samen .

Korte lijnen

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking!

Betrokken partij, men neemt de tijd om te luisteren.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Top! Bedankt voor deze review.

Eurofoodgroup BV

Wij werken al jaren samen. In die jaren is BS Media door en uitgegroeid tot een zeer professionele partij die: “doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen”

Veel goede specialisten in dienst

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor de goede beoordeling Johan!

De Houtburcht BV Kampen

B&S verzorgt al jaren onze SEO-campagne en Adwords-campagne. Ook zijn ze momenteel bezig met onze nieuwe site.
Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Goede kennis van zaken en een eerlijk advies!

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking.
Bedankt voor de review!

Doen wat ze zeggen en zijn erg betrokken

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Fijn om te lezen, bedankt!

De Sociale Hamer

Dankzij de specialistische kennis in Google Ads, SEO en webdesign en de fijne communicatie vanuit de internet marketing specialisten werken wij al een hele tijd vol tevredenheid samen met B&S Media... Dankzij de specialistische kennis in Google Ads, SEO en webdesign en de fijne communicatie vanuit de internet marketing specialisten werken wij al een hele tijd vol tevredenheid samen met B&S Media Internetmarketing uit Kampen. Wij hebben geregeld vragen voor onszelf en voor onze klanten in de regio Kampen / Zwolle en dan worden we altijd goed en snel geholpen. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een internet marketing bureau met specialistische kennis en korte lijnen!

communicatie, specialisme, korte lijnen, service

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze mooie review, leuk om te lezen!

Betrouwbaar en professioneel internet marketing bureau. Een fijne partner om mee samen te werken en nog belangrijker: met resulaat.

Service, afspraken nakomen, transparant, goede resultaten.

Social Trade Organisation

Wij zijn een stichting (Social Trade Organisation) die van Google Grants een ruim advertentiebudget ontvangen voor Adwords. Maar het valt niet mee om daar optimaal gebruik van te maken, zeker niet... Wij zijn een stichting (Social Trade Organisation) die van Google Grants een ruim advertentiebudget ontvangen voor Adwords. Maar het valt niet mee om daar optimaal gebruik van te maken, zeker niet met de steeds strengere regels van het Google Grants programma. Op een gegeven moment was zelfs ons account geblokkeerd omdat het niet lukte om aan deze regels te voldoen. Dankzij de professionele hulp van B&S Media voldoen we weer aan alle regels van het Google Grants programma. Ons account is weer actief en onze website wordt een stuk beter bezocht waardoor meer partijen gebruik maken van de diensten die onze stichting levert.

Veel kennis van Adwords en Google Grants

Spirototaal.nl

Wij werken al sinds de start van onze webshop samen met B&S Media en we kunnen zeker zeggen dat dit internet marketing bureau een belangrijk aandeel heeft gehad in onze groei. Dankzij de goede... Wij werken al sinds de start van onze webshop samen met B&S Media en we kunnen zeker zeggen dat dit internet marketing bureau een belangrijk aandeel heeft gehad in onze groei. Dankzij de goede bereikbaarheid kunnen we met korte lijnen communiceren en dus snel stappen maken met SEO en SEA. Vooraf is het moeilijk om te beoordelen of een internet marketing bureau de juiste kennis in huis heeft om de gewenste resultaten te behalen, maar B&S Media heeft de verwachtingen absoluut waargemaakt!

Zeer goed