st. een helpende hand aan Roemenië

Bouw nieuwe website in 2019

Eigentijds

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze goede beoordeling!

Eleven55

Wij hebben goede ervaringen met B&S media. Hier werken mensen die echt weten waar ze over praten en je daar ook mee willen helpen!

professionaliteit, oplossingsgericht denken, service

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review!

Innofeet

Fijne, duidelijke communicatie en afspraken worden goed nagekomen. Tevens worden zaken die onduidelijk zijn, vakkundig uitgelegd tijdens bijvoorbeeld een belafspraak.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking.
Bedankt voor de review!

Budget blinds

Duidelijk en transparant. Service gericht en uitstekende communicatie

communicatie en service

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor de goede beoordeling, fijn om te lezen!

Postuma Beheer BV

Ik als digibeet … goed

begrip voor de digibeet

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor de goede beoordeling. Ook "digibeten" zijn we graag van dienst!

Dekker vlaggen

Fijn bedrijf om mee samen te werken! Snappen heel goed wat een klant wou willen en er is heel veel mogelijk.

Heldere communicatie, heel veel mogelijk, reageren direct op vragen via mail of telefoon.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze top beoordeling! Natuurlijk blijven we ons best doen jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Marcel Tillema | Talentem www.talentem.nl

Zeer tevreden met prima resultaten.

Klant vriendelijk en professioneel

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Fijn om te lezen en bedankt voor de goede beoordeling Marcel!

subsidiegzocht.nl

Ieder zijn vak zeg ik altijd....en B&S Media verstaat haar vak. We zijn al jaren trouwe klant, voor zowel onze SEA als SEO campagne. We behalen mooie resultaten wat zich daadwerkelijk vertaald in... Ieder zijn vak zeg ik altijd....en B&S Media verstaat haar vak. We zijn al jaren trouwe klant, voor zowel onze SEA als SEO campagne. We behalen mooie resultaten wat zich daadwerkelijk vertaald in nieuwe klanten.

Onze campagnebeheerders zijn betrokken en zijn altijd opzoek naar verbeteringen om nog meer resultaat uit onze campagnes te halen. Daarnaast geven de maandelijkse rapportages en updates mij een... Onze campagnebeheerders zijn betrokken en zijn altijd opzoek naar verbeteringen om nog meer resultaat uit onze campagnes te halen. Daarnaast geven de maandelijkse rapportages en updates mij een mooi inzicht in de ontwikkelingen en resultaten.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review!

Pischkur

Ik heb met meerdere online marketingpartijen samengewerkt en mijn ervaringen bij B&S zijn de beste tot nu toe. Het is altijd duidelijk waar je aan toe bent en wat er maandelijks voor jouw websites... Ik heb met meerdere online marketingpartijen samengewerkt en mijn ervaringen bij B&S zijn de beste tot nu toe. Het is altijd duidelijk waar je aan toe bent en wat er maandelijks voor jouw websites gedaan wordt. En er wordt ook proactief gewezen op verbetermogelijkheden en trends in online marketing. En onze websites hebben nog nooit zo hoog gerankt.

Regelmatige, uitgebreide rapportages. Je hoeft je nooit af te vragen wat ze precies voor je gedaan hebben. En dat terwijl dergelijke abonnementen bij andere spelers altijd heel ontastbaar en vaag... Regelmatige, uitgebreide rapportages. Je hoeft je nooit af te vragen wat ze precies voor je gedaan hebben. En dat terwijl dergelijke abonnementen bij andere spelers altijd heel ontastbaar en vaag blijven.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor de mooie review Marieke! We blijven ons best doen jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Harry's vuurwerkhal

B&S Media is een heel fijn bedrijf om mee samen te werken. Vriendelijk personeel en ze komen hun afspraken netjes na.

- Klantvriendelijk
- Professioneel
- Vakkennis

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor de positieve recensie. Leuk om te lezen!