TBA BV

B&S heeft onze website gebouwd en doet de SEO. Tot volle tevredenheid.

Professioneel, heldere communicatie.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze mooie review!

Expo Team B.V.

Erg tevreden over

Expertise in het vakgebied en een prettige samenwerking

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze goede beoordeling! Wij zijn ook blij met de succesvolle en prettige samenwerking.

My Pet Frame

Super goed bedrijf, professioneel en kundig. Helpen ons goed met de google ads.

Schalen & stacken

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze review, daar zijn we erg blij mee!

Bastiaansen Wonen

We erg tevreden over de samenwerking met BS media.

Persoonlijk contact, korte lijnen

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking!
We blijven natuurlijk ons best doen jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Gilde Software

Zeer professioneel, behulpzaam en snel. Altijd fijn contact.

Bereikbaarheid, behulpzaamheid, professionaliteit

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Top! Bedankt voor het schrijven van deze review!

Raven Hengelsport

Fijne samenwerking! Ze denken goed met ons mee en zijn altijd goed bereikbaar.

Communicatie, kennis en betrouwbaar

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor de goede beoordeling, fijn om te lezen!

JS Trouwauto's

Fijne communicatie en levert top prestaties!

persoonlijk contact, goed op de hoogte houden van werkzaamheden

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze samenwerking.

Accountantskantoor Sterkenburg

Accountantskantoor Sterkenburg is al jaren klant van B&S Media en dat heeft ons geen windeieren gelegd. Wij hebben in de afgelopen jaren gemerkt dat wij meer potentiële klanten via onze website... Accountantskantoor Sterkenburg is al jaren klant van B&S Media en dat heeft ons geen windeieren gelegd. Wij hebben in de afgelopen jaren gemerkt dat wij meer potentiële klanten via onze website krijgen dan daarvoor. Waarom wij gekozen hebben om het uit te besteden is omdat wij ons wilden bezig houden met waar wij goed in zijn namelijk accountancy wat B&S ook doet binnen hun vakgebied. Zo heeft ieder zijn steel. Kortom, wij zijn erg tevreden en houden van de korte lijntjes en de goede communicatie tussen B&S Media en accountantskantoor Sterkenburg.

De korte lijnen en resultaat gericht

Erik Korte Uitvaartverzorging

Fijne mensen met wie goed samen te werken valt. Communicatie en afstemming verloopt uitstekend.

Hebben ervoor gezorgd dat Google ons uitstekend kan vinden, wat we direct in de omzet terug zien. Ze geven ook goede tips waarmee we zelf aan de slag kunnen. Maandelijks krijgen we een overzicht... Hebben ervoor gezorgd dat Google ons uitstekend kan vinden, wat we direct in de omzet terug zien. Ze geven ook goede tips waarmee we zelf aan de slag kunnen. Maandelijks krijgen we een overzicht van de behaalde resultaten.

Reactie B&S Media Internetmarketing:

Bedankt voor deze prettige recensie!

Te Biesebeek Advocaten

B&S Media is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn ontzettend goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de sector, adviseren goed en zijn duidelijk. Daarnaast zijn ook de... B&S Media is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn ontzettend goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de sector, adviseren goed en zijn duidelijk. Daarnaast zijn ook de resultaten fantastisch. Kortom, wij bevelen B&S Media zeker aan.

Deskundig, duidelijk, snel.