Bravour

Stan

Super ervaring met Bravour, goede klantenservice die mij netjes en snel hebben geholpen met het hele koopproces, fijne medewerker gesproken die veel kennis van het product had. Zeker voor herhaling... Super ervaring met Bravour, goede klantenservice die mij netjes en snel hebben geholpen met het hele koopproces, fijne medewerker gesproken die veel kennis van het product had. Zeker voor herhaling vatbaar!

Faasen

Pasgeleden enkele artikelen aangeschaft bij Bravour. Goede uitleg gekregen op mijn vragen vooraf de aanschaf. Alles bevalt me prima wat me is geleverd.

RV

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, goede zaken partner, persoonlijke en altijd vriendelijke benadering, no-nonsens, denken mee in allerlei oplossingen, goed en breed assortiment producten, goed... Fijn bedrijf om zaken mee te doen, goede zaken partner, persoonlijke en altijd vriendelijke benadering, no-nonsens, denken mee in allerlei oplossingen, goed en breed assortiment producten, goed werkende webshop. Ook in staat om grote projecten aan te pakken en te begeleiden. Internationaal actief