Bravour

Jolanda Reimink/Zaal Restaurant Reimink Heeten

Levering was snel. Echter, we hebben een verkeerd passe partout ontvangen voor in de tablethouder. Ik zit nu al 20 dagen te wachten op een oplossing. Er wordt beloofd dat we terug gebeld worden. Dit... Levering was snel. Echter, we hebben een verkeerd passe partout ontvangen voor in de tablethouder. Ik zit nu al 20 dagen te wachten op een oplossing. Er wordt beloofd dat we terug gebeld worden. Dit gebeurt niet. Nu is mij op 24 april beloofd dat ik met Koningsdag de juiste passe partout in huis zou hebben. Tot op heden nog niets gezien ..............

Kortom: als ik op deze manier met mijn gasten om zo gaan ben ik bang dat ik geen gasten meer overhoud. Misschien een idee om de klantenservice nog eens onder de loep te nemen en in ieder geval iemand terug te bellen als dit beloofd wordt.

Burg Groep B.V. ICT Afd Hans de Jong

Ervaring goed, product minder.

anoniem

20 dagen levertijd

Beste anoniem,
Wij hebben het nagekeken en de levering van het product heeft langer geduurd dan op de website aangegeven.
We vinden het vervelend dat we u daar verkeerd over hebben...
Beste anoniem,
We vinden het vervelend dat we u daar verkeerd over hebben geïnformeerd; zeker omdat we transparant willen zijn in (eventuele) levertijden.
Inmiddels hebben we de levertijd van het desbetreffende product aangepast naar 4 weken.
Wij hopen desalniettemin dat u veel plezier beleeft aan de tablethoes!

mgr. frenckencollege

Prettige en duidelijke afspraken kunnen maken

Geachte heer Oomen,
Bedankt voor het vertrouwen in onze organisatie en heel veel plezier met het spreekgestoelte.
Graag staan we weer voor u klaar in de toekomst.
Met vriendelijke...
Geachte heer Oomen,
Graag staan we weer voor u klaar in de toekomst.
Team Bravour®

Frank Theeuwen (Opleidingsbedrijf IW Zuid-Oost)

Prima dienstverlening, mooie producten, goede prijs/kwaliteiten verhouding

Geachte heer Theeuwen,
Bedankt voor deze mooie review; ontzettend fijn te horen dat de producten u goed bevallen!

klasien meyer

Top service

Reactie Bravour:

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Ramzy Maged Welson

Het duurt lang met bestelling om het af te maken

aswin eshuis

Erg slechte ervaring - ze laten je betalen vppr retour verzending en 25% restocking fee van de aanschafwaarde - niet normaal en tegen de wet

Geachte heer Eshuis,
Geachte heer Eshuis,
Uiteraard willen we graag tevreden klanten en willen we graag reageren op uw review. Bravour® levert alleen aan bedrijven en niet aan consumenten. U refereert aan een wet die specifiek gemaakt is voor consumenten, niet voor bedrijven.
Op onze website, in de leveringsvoorwaarden en de retourvoorwaarden, hebben we u geïnformeerd omtrent de afspraken die we met u maken alvorens we een opdracht aan u uitleveren. Hierin is duidelijk aangegeven wat die afspraken over retourzendingen zijn.
Onze producten vragen enerzijds om een ander besluitvormingsproces vooraf door u als klant. Door de aard van deze producten zijn de gevolgen van een retour enorm. Niet alleen zijn de verzendkosten vaak al enorm maar is het risico van beschadiging tijdens transport, vooral bij retouren, groot. Zijn de producten eenmaal retour dan is het onvermijdelijk om de verpakking geheel te vervangen en kost het ons nogal wat tijd om handeling en administratie te realiseren. Daarom vragen we van u als klant een bijdrage als u iets wil retourneren.
We proberen altijd met u mee te denken maar de realiteit laat ons geen andere keus dan deze voorwaarden te hanteren.
Bravour®