Bravour

Edwin Demmendaal - Isero BV

Reactie Bravour:

Bedankt voor de review en fijn om te horen dat u tevreden bent.

David Dijkhuizen

Snelle verwerking van de bestelling en levering

Geachte heer Dijkhuizen,
Bedankt voor de review en fijn om te horen dat u tevreden bent.

Erik Venema

Soms traag met reageren omdat er vanaf huis gewerkt wordt. Geen zaterdagzending via UPS!! Jammer

Beste Erik,
Bedankt voor de review.
Onze medewerkers werken wisselend op kantoor en vanuit huis, dat klopt, maar dat zou voor ons geen reden moeten zijn om traag te reageren.
Excuses dus...
Beste Erik,
Bedankt voor de review.
Excuses dus daarvoor, want bereikbaarheid en een goede reactiesnelheid is juist erg belangrijk voor ons. We zullen dus ons uiterste best doen om dit nog meer te verbeteren.
Desalniettemin bedanken wij u graag voor de bestelling en hopen wij dat u tevreden bent met de tablethouders.
Team Bravour®

CorDeo scholengroep

Uitstekend. Levering is snel en accuraat.

Reactie Bravour:

Bedankt voor deze mooie beoordeling CorDeo scholengroep.
Hopelijk kunnen we jullie in de toekomst weer van dienst zijn :)
Met vriendelijke roet,
Team Bravour®

Advendo

Levering prima en snel - maar product (Chiosco Securo M voor 9-11 inch tabletDesk Stand) valt tegen. Wij wilden een Terra Tablet gebruiken en daarover heb ik gebeld - dat kon. Maar toen we de stand... Levering prima en snel - maar product (Chiosco Securo M voor 9-11 inch tabletDesk Stand) valt tegen. Wij wilden een Terra Tablet gebruiken en daarover heb ik gebeld - dat kon. Maar toen we de stand ontvingen - een bouwpakket trouwens met instructies van een staande tablet stand. De instructies klopten dus niet (aantal schroeven, volgorde etc). Vervolgens bleek dat je met de casette niet de aan & uitknop kan bereiken van deze tablet. Dus met een slijptol een stuk uit de zijkant moeten zagen - want de tablet hadden we al. Daarnaast moesten we een andere laadkabel kopen met een hoekse kop - de kabel moet door het midden naar beneden geleid worden, en veel normale oplaad kabels zullen hetzelfde probleem hebben - je kan ze niet dubbel bouwen. Tenslotte moest je de beplating om de poot bevestigen met kunststof schroeven. Dat ging uitermate moeilijk, en 3 schroeven vervormden in het gewin. Met veel moeite hebben we die erin gekregen. Het is verder wel een stevig stabiele tafel houder, maar de bouwinstructies kloppen niet, en ik zou goed kijken of je een tablet hebt die aan / uitkan in de casette. Er zit bv een grote opening aan de onderkant - dus als aan/uitknop daar zit, is het prima. Jammer dat de klantenservice ons dit niet vertelden.

Beste,
Bedankt voor deze uitgebreide review; de informatie die u met ons deelt is enorm waardevol.
Beste,
Het klopt dat de Securo een 'universele' houder is, welke geschikt is voor meerdere soorten tablets.
We gaan intern bekijken hoe we de cassette zo kunnen maken dat deze toch voor alle soorten tablets volledig functioneel is.
Ook gaan we de bouwinstructies en de andere opmerkingen onder de loep nemen, zodat dit in het vervolg beter gaat.
Nogmaals dank voor uw input en wij hopen dat u toch heel veel plezier gaat beleven aan de tabletstandaard.

Gert van de Horst

Geweldige klantenservice goed contact

JVM Financieel Advies

Flexibel bedrijf met hulpvaardige medewerkers

Richard - scholengemeenschap

Vakkundig en volgens afspraak!

Ruud van de Water, Kwadrant 4 architecten

Product werd snel en goed verpakt geleverd. De montage was eenvoudig en het resultaat mag er zijn.