Bijn

BIJN Inspections and Advice BV

Goede ervaring

snel, duidelijk en flexibel

Peter Coenders

Prettig contact, prima keuring en rapport. Rapportage duurde wel veel langer dan afgesproken

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Uitgebreide keuring. Prettig contact met de expert.

Kitty

Goed rapport en snel geleverd

Overzichtelijk

Vink

Duidelijk bouwrapport

Goede website, rapport ontvangen binnen de 5 beloofde werkdagen

Joost

Ik was aanwezig tijdens de keuring. Voldoende ruimte voor vragen en duidelijke uitleg.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Het voelde totaal niet gehaast en zeer kundig.

Michael Boers

Had bij de aanvraag al betaald. Door een fout in het systeem heb nog een keer moeten betalen en nu krijg ik geen contact meer met Bijn.nl. Heb alles geprobeerd, bellen, whatsapp en mail maar lijkt... Had bij de aanvraag al betaald. Door een fout in het systeem heb nog een keer moeten betalen en nu krijg ik geen contact meer met Bijn.nl. Heb alles geprobeerd, bellen, whatsapp en mail maar lijkt wel alsof er niemand werkt. Niet aan te raden. Rapport was wel netjes opgesteld.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Netjes en vrij uitgebreid rapport

Reactie Bouwkeuringvergelijk.nl:

Erg flauw, wel rapport snel opgeleverd van de Koepelstraat 44 te Bergen op Zoom, maar gelijk slechte beoordeling. Als u zelf had gekeken was dit gewoon op te vragen via het klantportaal dan had u... Erg flauw, wel rapport snel opgeleverd van de Koepelstraat 44 te Bergen op Zoom, maar gelijk slechte beoordeling. Als u zelf had gekeken was dit gewoon op te vragen via het klantportaal dan had u niet 2 keer hoeven te betalen. En we waren gewoon bereikbaar....

Martijn

Enorm goed en snel geholpen.

Vakkundig en snel

Reactie Bouwkeuringvergelijk.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling.

H Nuyens

Patrick is bij mij geweest. Fijne rustige man met kennis van zaken. Heeft de woning goed doorgelopen en gelukkig was er niet heel veel mis mee. Hij heeft dingen uitgelegd en advies gegeven waar ik... Patrick is bij mij geweest. Fijne rustige man met kennis van zaken. Heeft de woning goed doorgelopen en gelukkig was er niet heel veel mis mee. Hij heeft dingen uitgelegd en advies gegeven waar ik zeker wat mee kan.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Snelle reactie bij aanvragen en redelijke prijs