Roland

Fijne mensen, nemen goed de tijd voor de keuring!

Makelaardij Noordbarge

Dacht bij BIJN.nl een goede bouwtechnische keuring te laten doen. Via jullie website uitgekozen. Na 10 dagen had ik als aankopende makelaar en opdrachtgever pas het rapport binnen. Na 8 dagen... Dacht bij BIJN.nl een goede bouwtechnische keuring te laten doen. Via jullie website uitgekozen. Na 10 dagen had ik als aankopende makelaar en opdrachtgever pas het rapport binnen. Na 8 dagen melding gedaan bij dit bedrijf. Als tip van de Business Unit manager mocht ik zelf contact opnemen met de keurmeester. Wat zegt u? Ja u kunt zelf contact opnemen met de keurmeester. Hoe bestaat het, beste man, ik zou zeggen, kijk zelf even in je organisatie waarom dit zo ellenlang duurt en neem maatregelen. Maar wel eisen dat je vooruit betaalt. Wat een arrogant en beroerd bedrijf is dit. Door hun nalatigheid van niet op tijd leveren had dit ook een spin-off naar mij als makelaar. Ik kreeg terecht de vraag: "Beste makelaar, man van het vak, had je niet een betere organisatie kunnen uitkiezen"? Dus BIJN.nl is voor ons kantoor: Eens maar nooit meer

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

De telefoniste/receptioniste was een uitermate aardige vrouw. Haar valt niets te verwijten. Het probleem zit elders in deze organisatie. De keurmeester heeft het wel aardig gedaan maar voor mij is... De telefoniste/receptioniste was een uitermate aardige vrouw. Haar valt niets te verwijten. Het probleem zit elders in deze organisatie. De keurmeester heeft het wel aardig gedaan maar voor mij is het niet begrijpelijk dat bijvoorbeeld goten en loodaanhechtingen niet kunnen worden gecontroleerd. Wel een wezenlijk te controleren punt bij oudere woningen. Mag men niet meer op een ladder staan?

Louis Schröder

Heb een fantastische ervaring bij aankoop van chalet in Ermelo, met de bouwkundige, heeft mij ontzettend geholpen door zeer kundig advies bij aankoop van mijn chalet. Werkelijk alles werd... Heb een fantastische ervaring bij aankoop van chalet in Ermelo, met de bouwkundige, heeft mij ontzettend geholpen door zeer kundig advies bij aankoop van mijn chalet. Werkelijk alles werd gecontroleerd geen moeite was hem te veel. Dankhiervoor.

Zeer grondige bouwkundige keuring

X

X

La Croix

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Patrick nam de tijd en gaf duidelijke uitleg.

F.W.J.M Wintermans

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Duidelijke afspraak en snel geregeld

MY van Vliet-Braun

Heel fijn dat de inspectie op vrij korte termijn kon plaats vinden

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Inspecteur was een hele fijne man. Zeer nauwkeurig. Heb veel van hem geleerd.

M. Hendriksz

Snelle reactie op aanvraag . Maar de prijsopgave zoals via Bouwkeuringvergelijk opgegeven , was minder dan door het bedrijf uiteindelijk werd berekend. Jammer dat gemist is dat alle stopcontacten in... Snelle reactie op aanvraag . Maar de prijsopgave zoals via Bouwkeuringvergelijk opgegeven , was minder dan door het bedrijf uiteindelijk werd berekend. Jammer dat gemist is dat alle stopcontacten in de woonkamer het niet deden en er niet goed naar eventuele krassen op de ramen gekeken kon worden omdat het regende.

Zeer ervaren.