Job Griffioen

Snelle beschikbaarheid en helder rapport!

Snelle beschikbaarheid en helder rapport!

Binnen 4 dagen kon de bouwkundig keurder al langskomen, en 3 dagen later was het rapport er al! Fijn dat tijdens de keuring al het een en ander werd uitgelegd

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Goede communicatie en snelle afhandeling

Walter Van Waart

Erg prettige en professionele ervaring gehad met Patrick als adviseur. Hij heeft veel ervaring met de buurt en kennis over dit type woning die we hebben aangekocht. Daarbij echt de tijd genomen om... Erg prettige en professionele ervaring gehad met Patrick als adviseur. Hij heeft veel ervaring met de buurt en kennis over dit type woning die we hebben aangekocht. Daarbij echt de tijd genomen om mij te betrekken in de keuring en dingen rustig te laten zien met uitleg voor verbetering.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Patrick nam de tijd en was erg betrokken bij de keuring.

BIJN.nl

Meegelopen met de integraal woninginspecteur, de heer Rudy

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Alles was bespreekbaar, vragen en uitleg gevraagd en ongevraagd. Geeft een zeer goed gevoel met betrekking tot het Rapport.

Dita

Onze ervaring is prima geweest, kregen fijne uitleg en er waren een paar kleine puntjes, die wij zelf niet hadden gezien. (Zijn onderwijl ook gelijk verholpen )

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Nee, dat niet maar al met al waren we heel te vreden

JM

Snelle reactie per mail, nog sneller per whatsapp..fijne heldere uitleg en aanvulling tijdens de keuring van ons nieuwe woonhuis

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

snelle reactie, fijne medewerker die keurig op tijd was en rapporteerde op een fijne manier. Snel rapport gekregen.

Henk Kroon

Rudy Vrielink was vroeg op de afspraak en stond al op de ladder toen ik aankwam. Hij is vriendelijk, eerlijk en werkt netjes en snel. Toch heeft hij ruim 3 uur overal in, achter en goed bekeken en... Rudy Vrielink was vroeg op de afspraak en stond al op de ladder toen ik aankwam. Hij is vriendelijk, eerlijk en werkt netjes en snel. Toch heeft hij ruim 3 uur overal in, achter en goed bekeken en gemeten.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Uitgebreid rapport 60 pagina's met veel foto's en duidelijke omschrijving wat ook niet onderzocht kan worden.

Schrall

Snel en zeer professioneel. Scherpe prijs maar goede kwaliteit

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Meneer was zeer vakkundig en heeft de tijd genomen. We hebben vertouwen in zijn kennis en beoordeling

Mircea

Goede ervaring, voor de tweede keer heb ik Bijn.nl ingeschakeld voor een keuring

vakkundig, snel en goedkoop

De Brouwer

Goed. De bouwkundige geeft tijdens het onderzoek duidelijk uitleg en is goed benaderbaar voor vragen.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Kosten. In te plannen op korte termijn.

Axel

Heel goed