willem

uitstekend

Hennequin

De beste service!

Uw ervaring

Voordat besteld werd goed telefonisch advies gegeven en verzending uitgelegd, Direct een bevestigingsmail na bestelling, Levering exact zoals telefonisch uitgelegd: zéér snel, zelfs de naam & foto... Voordat besteld werd goed telefonisch advies gegeven en verzending uitgelegd, Direct een bevestigingsmail na bestelling, Levering exact zoals telefonisch uitgelegd: zéér snel, zelfs de naam & foto vd chauffeur erbij, perfect verpakt, montage uitleg erbij en behulpzaam per telefoon. Product exact zoals aangegeven. Het mooiste is dat ze daad bij woord houden en vooral dat deze groothandel gewoon telefonisch goed te bereiken is en medewerkers zéér behulpzaam (ook voor de particulier een verademing).

LemonLeaf Thais restaurant Purmerend

Geweldige snelle levering

Uw ervaring

Hier zouden bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen, een spindel besteld online en vrijwel direct afgeleverd stond er versteld van, top !!!

Blonk

TOP!

UITSTEKEND

Bram

Uw ervaring

Prima verlopen, alleen de communicatie kan iets beter. (Telefonisch moeilijk te bereiken en ook onduidelijk wanneer ze bereikbaar zijn. De openingstijden kon ik ook nergens vinden.)
Niet de...
Niet de goedkoopste aanbieder, maar omdat ik mijn product binnen een uur op 10 minuten afstand kon ophalen was dit het waard.

Particulier

Goed advies en doet wat ze zeggen

Is positief

Govaerts

Uw ervaring

Een dakraam besteld en ook nog snel geleverd

goed

Koos in Rotterdam

Bouw-handel is mij prima bevallen

Uw ervaring

Als " handige leek " het transparante deel van onze 70x70 lichtkoepel vervangen ; tel hulp en advies van Falco was prima,bezorgen product en toebehoren eveneens prima !

Arend

Gewoon goed

Uw ervaring

Op de site kon ik makkelijk bestellen, de info per mail was duidelijk en de levering was in orde.