Prive

Goed advies

We konden bellen ivm tijd levering,
Dit zou zijn tussen 7.00uur en 9.00uur
Toen mijn man om 5.00uur naar buiten keek lagen de koepels tot zijn verbazing al in de tuin.
Gelukkig was er...
We konden bellen ivm tijd levering,
Dit zou zijn tussen 7.00uur en 9.00uur
Gelukkig was er niks gebeurd en waren de koepels niet beschadigd maar we vonden het wel raar en dat het zo gaat.

Van Gelder

Lichtkoepel 130x100 inclusief bezorging

Uw ervaring

Ik heb de koepel besteld online en dat ging zeer goed jammer dat ze de koepel zonder aanbellen voor het huis hebben geplaatst. Ook heb ik aangegeven dat ze zouden bellen vlak voordat ze komen... Ik heb de koepel besteld online en dat ging zeer goed jammer dat ze de koepel zonder aanbellen voor het huis hebben geplaatst. Ook heb ik aangegeven dat ze zouden bellen vlak voordat ze komen bezorgen dit is helaas ook niet gedaan wat erg jammer is voor iets van bijna €600,-

Reactie Bouw-Handel.nl:

Onze excuses voor de gebrekkige levering. U heeft helemaal gelijk, dit had ook anders kunnen aflopen. Goed dat u ons hiervan melding maakt. Wij zullen dit bij de vervoerder aankaarten. Hij had u op... Onze excuses voor de gebrekkige levering. U heeft helemaal gelijk, dit had ook anders kunnen aflopen. Goed dat u ons hiervan melding maakt. Wij zullen dit bij de vervoerder aankaarten. Hij had u op zijn minst moeten bellen. Gelukkig heeft u de koepel gevonden en ik hoop dat deze verder in orde en naar wens is.

John

Concrete informatie en snelle levering

Uw ervaring

Een dakvenster bij bouwhandel besteld. Duidelijke en zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon. De gratis levering was binnen een week gerealiseerd daar waar andere bedrijven lange levertijden... Een dakvenster bij bouwhandel besteld. Duidelijke en zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon. De gratis levering was binnen een week gerealiseerd daar waar andere bedrijven lange levertijden hadden. Top!

K.B. de Vries

Prima klantenservice

Uw ervaring

Een besteld onderdeel moest in productie genomen worden ruim binnen de gestelde termijn ontving ik m al keurig thuis

Consilium Total Care

Zeer tevreden

Uw ervaring

We zijn professioneel geholpen, samen gezocht naar andere oplossingen, bestelling volgens afspraak.

Eddy Behiels

Perfect geleverd en keurig op tijd.

Uw ervaring

Geleverd wat besteld was.

W. steeghs

Perfect

Uw ervaring

Ik vind het een prima bedrijf. Goede informatie. De bestelling is perfect op de aangegeven datum afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.

Martijn

Goede en snelle service

Uw ervaring

Bestelde product was niet leverbaar. Ze hebben een goed alternatief aangeboden en binnen 2 dagen had ik het binnen

Bourquin VOF

Prima en volgens afspraak geleverd

Uw ervaring

Ja duidelijke communicatie en levering op afgesproken dag, alles keurig verzorgt.

W. de Geus

Lichtkoepel

Uw ervaring

Snelle afhandeling. Levering in goed overleg