Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

Van der Wolf-Oude Avenhuis / Northstar Holding bv

Uitstekend

Reactie Boshuis thuis in water:

Uitstekend dat horen we natuurlijk graag! Bedankt voor deze goede beoordeling!

Ewals

Prima service, snelle afhandeling

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, dit waarderen we enorm! En wat goed om te lezen dat de service goed en snel is geweest bij het plaatsen van de waterontharder!

Van der Staak

Heel goed

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een super beoordeling, bedankt voor uw feedback! Wij wensen u veel profijt van het zachte wachter met de waterontharder en Uno waterfilter.

de Graaff

Goed, helaas werd de indruk gewekt dat de installatie kosten van de Quooker gratis was namens Boshuis d[t was echter een landelijke actie van Quooker

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor de beoordeling meneer de Graaff. De gratis installatie kosten is een actie in samenwerking met Quooker. We hopen dat u inmiddels volop geniet van uw nieuwe Quooker en waterontharder!

Bianca

Professionele organisatie met zeer deskundige mensen

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze goede beoordeling Bianca! Wat fijn om te horen dat u Boshuis al deskundig ervaart. Geniet van het zachte water!

van Maaren

Uitstekend

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor uw uitstekende beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze waterontharder.

Willem Zoeteweij

Prima bedrijf, goede service en doet wat is afgesproken.

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat een fantastische beoordeling een 10! Fijn om te horen dat ook u ervaart dat wij onze afspraken goed nakomen.

Goossens

Reactie Boshuis thuis in water:

Wow een 10! Wat een mooie score, we zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent met onze service.

Bea Spekman

Prima, vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg,

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Boshuis! En wat fijn om te horen dat u duidelijk en vriendelijk bent geholpen :-)

Zoals veel bedrijven gaat Boshuis mee in de vaart der volkeren- dwz, minder cliënt gericht en meer cijfer gericht. Ik vind dat jammer, hoewel de monteur blijft aardig en heeft tijd!