Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

F.Govers

Waterontharder en quooker

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de Quooker en de waterontharder!

Petrov

Reactie Boshuis thuis in water:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij hopen dat u inmiddels volop geniet van het zachte water!

Uitstekend

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een goede beoordeling, heel erg bedankt! Hopelijk geniet u net zo van de nieuwe waterontharder als van de "oude"!

Fam. Wong

Prima, duidelijk en volgens afspraak

Reactie Boshuis thuis in water:

Fijn om te horen dat het volgens afspraak is gegaan, dat is natuurlijk ook de bedoeling!
Bedankt voor de review en geniet van het zachte water!

van Herten

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! We hopen dat je net zo van deze waterontharder zult genieten als van de vorige. Fijn dat u weer voor Boshuis heeft gekozen!

Wesley de Jong

De ervaring is goed tot de plaatsing, helaas is die niet goed aangesloten met waterschade tot gevolg.

Sylvia

Positief

Reactie Boshuis thuis in water:

Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn verheugd om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met Boshuis. Veel profijt toegewenst met de nieuwe waterontharder!

T Simons

Goed vriendelijke medewerkers.

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat super om te horen dat je onze dienstverlening als vriendelijk hebt ervaren. Wij wensen je veel profijt van het zachte water toe!

Nanda Groenendijk

Top

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat fijn dat je ons als top hebt ervaren Nanda! Wij wensen je veel profijt van de waterontharder toe.

J.T.M.Scholtes

Zeer positief

Reactie Boshuis thuis in water:

Hartelijk dank voor je zeer positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Geniet van het zachte water!