Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

Jan

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Jan, we zijn blij dat u een positieve ervaring met Boshuis heeft gehad. Wij wensen u veel plezier met het zachte water!

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw een 10! Wij waarden uw feedback, wij streven er naar om elke klant zo prefect mogelijk te helpen. Wij wensen u veel profijt van de de nieuwe waterontharder toe.

a.c. van geel

Zeer goed en duidelijk

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze super beoordeling! Wij waarderen uw feedback en wensen u veel plezier met het zachte water!

Hemmer

Al twintig jaar goede service.

Reactie Boshuis thuis in water:

Super dat u weer opnieuw voor Boshuis heeft gekozen. Wij waarderen het enorm dat u al vanaf het begin klant bent bij Boshuis. Wij wensen u wederom veel profijt met uw nieuwe waterontharder!

C. Warnaer

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze mooie feedback, we streven er bij Boshuis naar om u als klant naar alle tevredenheid te helpen! Geniet van het zachte water!

RJP

Tot nog toe, prima ervaring.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor de deze beoordeling, wij wensen u natuurlijk veel profijt van de waterontharder toe!

Eppo van Dord

Goed, maar het kan beter

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze feedback, we horen graag wat er in de toekomst evt. beter kan. Want we gaan natuurlijk alleen voor het beste :-)

Reactie Boshuis thuis in water:

Super een dikke voldoende, daar worden wij blij van! Geniet van het zachte water!

Bert decKoode

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze mooie boordeling!

Stef Penningd

Communicatie goed. Installatie prima.

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een mooie beoordeling en fijn om te horen dat de communicatie met Boshuis goed is verlopen. Geniet van het zachte water!