Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

Bert van Dijk

Zeer positief

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw een tien, bedankt voor het delen van deze positieve ervaring Bert! Geniet van het zachte water!

JW van de Weert

Zeer tevreden over aanschaf waterontharder

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat fijn dat u uw ervaring als zeer tevreden omschrijft, wij waarderen dit enorm. Geniet van het zachte water!

van wouwen

Helaas wij wonen nog niet op het nieuwe adres ,dus hebben wij nog niet veel ervaring.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor uw bericht. Dan heeft u zeker iets om naar te kijken, wij hopen dat u veel profijt zal hebben van de waterontharder!

Jeroen

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor het delen van uw ervaring Jeroen. Geniet van het zachte water!

Fam. Schrier

Klantvriendelijke en vakbekwame medewerkers

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Het is ons streven om hoogwaardige service te bieden, en uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Geniet van uw gefilterde water!

G.Koolen

Uitstekend, goede communicatie, afspraak wordt nagekomen

Reactie Boshuis thuis in water:

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u onze dienstverlening als uitstekend hebt ervaren en dat zowel de communicatie als het nakomen van afspraken... Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u onze dienstverlening als uitstekend hebt ervaren en dat zowel de communicatie als het nakomen van afspraken naar wens zijn geweest.

Jan

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Jan voor deze beoordeling. Geniet van het zachte water!

Gerrit

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Gerrit voor de beoordeling. Wij hopen dat u veel profijt zal hebben van de waterontharder.

R. Harleman

Tot op heden een degelijk product.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze beoordeling, wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen. Geniet van het zachte water!

Yvonne Bokstein

Prima goed

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een mooie beoordeling! Geniet van het zachte water!