Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

J. de Ridder

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

Ze komen hun afspraken na!

Verbeterpunten

Bij bezorgen staat `Wij lossen naast de bus`. Goed zou zijn om aan te kunnen geven waar de bus gaat staan, bijv. bij de brandpoort naar de achtertuin i.p.v. bij de voordeur.

Niek Van der zanden

Positief; we werden deskundig rondgeleid en kregen op alle vragen antwoord. De bestelprocedure was vervolgens duidelijk en verliep vlot.

Pluspunten

Deskundigheid. En je kunt zelf al een boom uitzoeken.

Verbeterpunten

Ik heb op de website gezocht naar het onderhouden en snoeien van een dakplataan. Dat had volgens mij wel wat duidelijker gekund. Ik heb die informatie overigens wel gevonden, maar niet op jullie... Ik heb op de website gezocht naar het onderhouden en snoeien van een dakplataan. Dat had volgens mij wel wat duidelijker gekund. Ik heb die informatie overigens wel gevonden, maar niet op jullie website. Het zou wel handig zijn als er een link naar zo'n andere website opgenomen zou worden als die informatie zelf niet op jullie site te vinden is.

A. Roukema

Goed adequaat vriendelijk servicegericht

Pluspunten

zie boven

Verbeterpunten

website met name voor particuliere klanten

Willem

Pluspunten

Mooie bomen

Tritia Wierda

Verschillende malen contact gehad met verschillende werknemers. Allen deden hun best om ons zo goed als mogelijk te informeren en adviseren. De bomen die besteld werden zijn prachtig en echt een... Verschillende malen contact gehad met verschillende werknemers. Allen deden hun best om ons zo goed als mogelijk te informeren en adviseren. De bomen die besteld werden zijn prachtig en echt een toegevoegde waarde voor onze tuin.

Pluspunten

Goede kwaliteit bomen, goede kennis en vriendelijk

Verbeterpunten

Bomen mogen voor dit geld best achter in de tuin geleverd worden ipv op straat.

S. Kusters

1 boom online besteld

Pluspunten

Bezorgdst werd keurig tijdig vtv gemeld

Verbeterpunten

Expliciet gevraagd om een symmetrisch ronde Boom. Helaas een soort kneus ontvangen. Én ja, dat komt komende zomer vast goed, maar toch…

Tania Speleman

Heb een dakmoerbeiboom besteld. De informatie die ik kreeg zowel telefonisch als via mail was zeer goed. Ook het planten van de boom is naar wens verlopen. Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10!!!... Heb een dakmoerbeiboom besteld. De informatie die ik kreeg zowel telefonisch als via mail was zeer goed. Ook het planten van de boom is naar wens verlopen. Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10!!! Kan ik iedereen aanbevelen.

Pluspunten

Communicatie, service, prijs/kwaliteit

Arie Verlooij

Prima bedrijf

Pluspunten

meedenken en aan hun afspraak houden

Carin Willems

Zeer positieve ervaring:
vriendelijke en erg ter zake kundige medewerker, goed advies, enorme sortering, goede prijzen en correcte bezorging.
Een aanrader.

Pluspunten

zie boven

Noor de Bruijn

Leveren en planten van laurierhaag (200 stuks) en 5 bomen

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, goed advies, fijne service

Verbeterpunten

Makkelijker online betalen. Meer foto's van bomen in meerdere seizoenen en meer tekstuele advies over waar te planten, en welke bodem, etc