Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Mariël van Riessen

Goed. Snel. Accuraat in contact.
Goede plaatsing bomen. Hierin vriendelijk.

Pluspunten

Zie boven.

Nee.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Bedankt voor de positieve review!

R. Kaai

We hebben even op de bomen moeten wachten omdat we specifiek Zilverleilindes wilden. Alles is afgeleverd. bomen staan mooi.

Pluspunten

bij bezoek aan het bedrijf zijn we goed geholpen.

Verbeterpunten

Wanneer iemand een specifieke boom wil is het fijn als jullie zelf contact opnemen wanneer de bomen voorradig zijn.
door de nieuwe website was alles niet compleet geleverd.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Het klopt inderdaad dat we een nieuwe website hebben, waar nog wat foutjes in zitten. We zijn hard aan het werk om deze op te lossen!
Excuses voor...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Excuses voor het ongemak, en het zal een volgende keer als het goed is niet nogmaals gebeuren!
Groet,
Coos

Dick Ven

Top

Pluspunten

Denken mee

Verbeterpunten

Evt wat sneller kunnen leveren

Sjaak Deurloo

Tijdens uitzoeken van bomen goede info m.b.t. kenmerken en onderhoud van de bomen. Goed advies hoe de bomen te plaatsen en wat daar voor nodig is.
Bomen op afgesproken datum netjes afgeleverd...
Bomen op afgesproken datum netjes afgeleverd en de vragen die ik had werden duidelijk beantwoord.
Medewerkers zeer vriendelijk.

Pluspunten

Website is erg overzichtelijk.
Website is erg overzichtelijk.
Het bedrijf is makkelijk te vinden en op afspraak kun je komen wat betekend dat er ook iemand is die met je meegaat het bedrijf op om de bomen te laten zien en te kenmerken als je een boom uitgezocht hebt.

Verbeterpunten

Kan niet iets verzinnen wat verbetert zou kunnen worden.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Hartelijk bedankt voor de positieve review, u bent altijd welkom om nogmaals langs te komen!

Karin Disteli

Prima. Deskundig advies. prima kwaliteit

Pluspunten

duidelijk en overzichtelijk.

nvt

Els Nieveen van Dijkum

Super goed, helder ovee planning en bestelling

Pluspunten

Aardige reactie op mail, prachtige bomen en vriendelijke planters!

Verbeterpunten

Bij betaling heb ik t geld overgemaakt maar kreeg later een link: misschien kan dit direct bij de bestelling duidelijk aangegeven worden? Eigenlijk alleen een logistiek puntje, verder zou ik niets... Bij betaling heb ik t geld overgemaakt maar kreeg later een link: misschien kan dit direct bij de bestelling duidelijk aangegeven worden? Eigenlijk alleen een logistiek puntje, verder zou ik niets veranderen!

m de vogel

Fijn familiebedrijf om zaken mee te doen. Goede kwaliteit bomen, worden met alle zorg en toebehoren geleverd.

Pluspunten

Goed advies, goede service, kwaliteit is uitstekend

Verbeterpunten

Voor wat betreft mijn ervaring geen

Christiaan Blikman

Goede communicatie, goed advies.
Mooie bomen gekregen

Pluspunten

Goed advies, mooie bomen.

Lia Baggerman

Goede service

Pluspunten

vriendelijk en hun best doen om een boom te vinden

nvt

L Claessens

We hebben zelf de bomen uit kunnen zoeken. Super snelle en keurige levering.

Pluspunten

We zijn heel goed geïnformeerd over alle bomen en struiken die wij hebben gekocht.