Erna

Erg leerzame cursus, alleen de info op econnect was niet altijd juist

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat goed te horen, Erna! Bedankt voor het achterlaten van je review!
Boertien Vergouwen Overduin

Top docent en een fijne groep. De vrijheid op te zeggen wat je voelt of wat er in je omgaat. Niets is raar

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Maroucha

Ik heb enorm veel geleerd tijdens deze training. De verhouding tussen theorie en praktijk was prima. Er is heel veel aandacht geweest voor onze persoonlijke leerdoelen, wat in elk onderdeel terug... Ik heb enorm veel geleerd tijdens deze training. De verhouding tussen theorie en praktijk was prima. Er is heel veel aandacht geweest voor onze persoonlijke leerdoelen, wat in elk onderdeel terug kwam. De praktijkcasussen werden door middel van intervisie behandeld, wat veel verfrissende inzichten gaf. De communicatie theorie als basis gebruikend gaf veel duidelijkheid en zekerheid. De docent was erg professioneel, inzichtelijk en kon goed de essentie van iemands leerdoelen en wensen achterhalen en hierop inspelen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij dat je tevreden bent met ons product.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij met je positieve feedback!

Bianca

Fijne training, lekker hands on en interactief.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven, Bianca.
Boertien Vergouwen Overduin

Prima training om de basics van storytelling te leren. Fijne begeleiding door trainer.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld.

Laurien

Ik vond het een nuttige cursus! Het was praktijkgericht, veel ruimte om te oefenen. Ik had het ook fijn gevonden als er iets meer tijd was besteed aan achterliggende theorie (hoewel ik begrijp dat... Ik vond het een nuttige cursus! Het was praktijkgericht, veel ruimte om te oefenen. Ik had het ook fijn gevonden als er iets meer tijd was besteed aan achterliggende theorie (hoewel ik begrijp dat die tijd af gaat van tijd om te oefenen). Een ander minpunt vond ik het gebrek aan samenhang tussen informatie zoals die in de syllabus staat en in de trainingsdagen wordt besproken. Het gaf het idee dat er meer overleg tussen trainer en samensteller van de syllabus nodig is. En de syllabus kan wel een flinke check qua spelling en opmaak gebruiken; er staan erg veel slordige foutjes in.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven, Laurien. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
Boertien Vergouwen Overduin

De training en de docent waren prima, echter vond ik de training te kort. 3 dagen is eigenlijk te weinig, 5 of 6 dagen had beter geweest. Bovendien vind ik dat de prijs en het feit dat de training... De training en de docent waren prima, echter vond ik de training te kort. 3 dagen is eigenlijk te weinig, 5 of 6 dagen had beter geweest. Bovendien vind ik dat de prijs en het feit dat de training slechts drie dagen duurt, niet helemaal in verhouding staan.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
Boertien Vergouwen Overduin

Verouderd lesmateriaal, taal en typefouten in lesmateriaal, onoverzichtelijk, kan ik 1 boek, onhandig notitieblok.

Uitstekende trainster die maakt het helemaal goed. Vakkundig,...

Uitstekende trainster die maakt het helemaal goed. Vakkundig, professioneel, veilig en heel erg inspirerend.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je review! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.
Boertien Vergouwen Overduin

Docent deskundig. Interactie goed. Praktisch. Groep fijn.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je... Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname!