Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

Dit veld is verplicht

Geweldige wakeboard sessie gehad, voor herhaling vatbaar

Lizzy

Ik vond het erg leuk

Esther Meijer

Wij hebben een super leuke middag gehad. Maar eerst liep het al een uur uit dus moesten we wachten en toen had de instructeur zich een beetje vergist in de tijd. Dus wij waren met 3 personen waarvan... Wij hebben een super leuke middag gehad. Maar eerst liep het al een uur uit dus moesten we wachten en toen had de instructeur zich een beetje vergist in de tijd. Dus wij waren met 3 personen waarvan 1 heel lang kon wakeboarden maar de volgende persoon na 5 minuten moest stoppen en de laatste (gelukkig onze dochter die heel graag wilde) zo'n 10 minuten mocht. Was niet eerlijk verdeeld.

Reactie Board Academy:

Bedankt voor deze review, ondanks dat de review positief is wil ik toch even reageren op jullie review. Wij vinden het vervelend om te horen dat de tijd zo scheef is verlopen bij jullie groep. We... Bedankt voor deze review, ondanks dat de review positief is wil ik toch even reageren op jullie review. Wij vinden het vervelend om te horen dat de tijd zo scheef is verlopen bij jullie groep. We nemen dit op met de instructeur en zullen zorgen dat dit beter door hem in de gaten gehouden wordt. Daarnaast sturen wij bij uitloop normaal een sms dat wij uitlopen die dag. Ook dit zal ik nagaan waarom dit niet is gebeurd.
Graag maken wij deze punten als nog goed de volgende keer dat jullie bij ons zijn. Geef dit even aan bij de volgende boeking, dan kunnen wij samen naar een passende oplossing zoeken.

Sabiene

Super leuke dag gehad! Instructeur neemt echt de tijd voor je!

Marion

Hele leuke sportieve dag gehad. Er werd veel moeite voor gedaan.

Daan

Super leuke dag gehad, wel een paar tips: betere bewegwijzering op het terrein, het verschil van een combiles of een normale les was niet te merken terwijl de prijs wel flink verschilt en voor... Super leuke dag gehad, wel een paar tips: betere bewegwijzering op het terrein, het verschil van een combiles of een normale les was niet te merken terwijl de prijs wel flink verschilt en voor beginners zou ik aanraden om met een stang te werken, zodat zij de eerste les direct uit het water kunnen komen, dit werkt motiverender voor nieuwelingen. Verder nogmaals topdag gehad en kom zeker terug.

Christiaan

De Board Academy is een leuke en professioneel organisatie

Yvon

Super leuke suptour door de Biesbosch. Goede instructies en prachtige omgeving

Ben kriege

Matthias heeft ons een zeer goed goede ervaring gegeven op het water!

Tesse

Het was super leuk om een keer te proberen, aanrader!