Gerrit Perton

Voor een snelle opslag van onze huisraad een perfecte oplossing. Zelfs gratis gebruik van een aanhangwagen!!

Els Verdriet

Ik kom graag bij blox want ze zijn altijd erg aardig ,
Ze zijn eerlijk ook als je zelf iets hebt gedaan want niet mag ,zoals een hond toch meegenomen naar binnen,
dan word je netjes te...
Ik kom graag bij blox want ze zijn altijd erg aardig ,
dan word je netjes te woord gestaan ,dat alleen al is een compliment waard,
dus voor mij zeker een aanrader voor je spullen op te slaan bij blox.

word je netjes te woord gestaan

Stephanie Balk

Super service! Opslag verloopt altijd goed en de aanhanger die je er gratis bij kunt lenen is erg handig.

Stefan

Vriendelijk personeel bij de receptie, zeer betrokken en meedenkend in oplossingen.

Een topbedrijf. Zaterdagmiddag kwamen we tot de conclusie dat een 2e locker erg handig zou zijn. Dat was geen probleem, binnen 30 minuten was er iemand van Blox en alles is geregeld. Ik kan deze... Een topbedrijf. Zaterdagmiddag kwamen we tot de conclusie dat een 2e locker erg handig zou zijn. Dat was geen probleem, binnen 30 minuten was er iemand van Blox en alles is geregeld. Ik kan deze opslag zeker aanraden, de geboden service is werkelijk fantastisch

Jan

Ik heb een tijdje geleden een opslag ruimte gehuurd voor mijn huisraad, ik had geen idee welke ruimt ik nodig had.
De medewerkers van Blox hebben mij juist geadviseerd.
Zeer vriendelijk...
De medewerkers van Blox hebben mij juist geadviseerd.
Zeer vriendelijk en voorzieningen voor transport zijn erg goed.

Wij huren al geruime tijd 2 opslagboxen voor ons archief en webshopartikelen. Dit tot grote tevredenheid. Schone ruimtes, alle toepassingen aanwezig om spullen te vervoeren en zelfs gratis lenen van... Wij huren al geruime tijd 2 opslagboxen voor ons archief en webshopartikelen. Dit tot grote tevredenheid. Schone ruimtes, alle toepassingen aanwezig om spullen te vervoeren en zelfs gratis lenen van aanhangwagens. Groot pluspunt. Aardige dames, ook buiten openingstijden bereikbaar als het moet.

M. Mulders

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, goed bewaakte opslag voor een scherpe prijs, ik zou Blox zeker aanbevelen.

GertJan Asbroek

Vorige week zijn wij verhuisd naar onze nieuwe woning en ontvingen een persoonlijke kaart van de BLOX dames. Wat een verrassing en hoe attent! Zo hebben wij ze ook gedurende onze huurperiode... Vorige week zijn wij verhuisd naar onze nieuwe woning en ontvingen een persoonlijke kaart van de BLOX dames. Wat een verrassing en hoe attent! Zo hebben wij ze ook gedurende onze huurperiode ervaren. Betrokken en gedreven. Ook niet onbelangrijk, de opslag is keurig onderhouden en schoon.

Sonja Klavers

We zijn hier heel gastvrij ontvangen en onze spullen hier op slaan voelde meteen goed. Nog altijd huren we hier opslag en zijn meer dan tevreden over de geboden service als ook de verschillende... We zijn hier heel gastvrij ontvangen en onze spullen hier op slaan voelde meteen goed. Nog altijd huren we hier opslag en zijn meer dan tevreden over de geboden service als ook de verschillende mogelijkheden binnen BLOX om onze spullen snel op te kunnen slaan. Top!