Aveline Martens

Heel erg goed geholpen, geleverd en prima product!!!

Precies zoals ze zeggen, goede levering, mooi product goede info ook na levering, ga zeker nog eens wat bestellen, heel erg goed bevallen

Goede service

Zeer tevreden

de ring en armband die ik besteld heb zien er heel netjes uit . heel tevreden .

Reggy

Mooi die sieraden, ben er blij mee !

Snelle levering, mooie sieraden, heldere voorwaarden. Complimenten!! Reggy

Anne-Marie Strijder

Ik vind het een hele goede zaak heel klanvriendelijk en mee denkend!

Tot nu toe vindik het een heel goed bedrijf erg klant vriendelijk en mee denkend!Heb net mijn goudenslavenarmband binnen gekregen ben er net zoals de goudenschakelarmband zeer blij mee!!

Ik ben heel tevreden met de aankopen die ik heb gedaan bij blinqz.snel geleverd , heb nu al 2 x wat gekocht en er volgt echt nog een volgende aankoop,super,bedankt

Goede en snelle service

Aoife Berserik

Gouden ring met diamantjes

Ring is heel snel binnen gekomen, al moest hij nog op maat gemaakt worden. Hij lag binnen een week al in de bus.
Ik ben heel erg tevreden en blij met mijn aankoop!

Margreet van Oost

Goede site. Wel erg veel zilver!

Voor het eerst wat gekocht. Snelle levering. Gouden armbandje viel eigenlijk wat tegen. Op de site
Is alles net wat groter dan in werkelijkheid. Afijn, zelf beter opletten. Zie toch liever iets voordat ik wat aanschaf. Heb nog een broche op het oog maar ben bang dat het wat tegenvalt. En wat de prijzen betreffen die zijn toch echt niet zo laag als beweerd wordt.

dorien haaren

Zeer tevreden

mooie sieraden betaalbaar en snelle levering ik zeg goed beziggg

a.regterink

Een ring van zilver

de ring werd keurig bezorgd in een doosje goede track en tracé dus je weet waneer het bezorgd word. in een word klasse!!