M.Frijns

Prima firma. Heb een armand besteld die snel werd geleverd.

Prima.

Anneke

Ben zeer tevreden!!!

2 zilveren armbanden ontvangen ben er zeer tevreden over zal wel meer gaan bestellen.

wanda pelt

Voor het eerst gebruik gemaakt van Blinqx. Bestellen en betalen via internet ging heel eenvoudig. Sierraden waren er 2 dagen later in mooie doosjes.

Marian Daudey

Zie mijn beschrijving hieronder

Fleurige site met mooie spullen. Betaling duurt erg lang,waardoor de firma de indruk kan krijgen,dat er nog niet betaald is. Stuur ze een mail en het komt goed. Prima samenwerking.
Mijn ring...
Mijn ring werd keurig afgeleverd en ik ben er blij mee.

D.E.

Ik ben erg blij met mijn ring. Werd snel geleverd.

Goed en snel

Ineke Aldendorff

Ik ben erg tevreden

Ik ben erg tevreden!

Rosa Martin

Een uitstekende service, ik had 2 ringen besteld en kreeg er 1 , maar ik heb gebeld en uiteraaard een foutje zit in een klien hoekje!! Maar heel erge goede service kreeg een waardebon voor het geld... Een uitstekende service, ik had 2 ringen besteld en kreeg er 1 , maar ik heb gebeld en uiteraaard een foutje zit in een klien hoekje!! Maar heel erge goede service kreeg een waardebon voor het geld van de ring die kwijt was en kon het besteden aan een andere sieraad super goed bedrijf ga zo door dan zullen jullie heel veel klanten krijgen en houden!!

super goede service

Reactie Blinqz.nl:

Fijn dat je het sportief oppakt Rosa,
Een foutje zit inderdaad in een klein hoekje.
Je koos voor een waardebon in plaats van geld terug, deze blijk van vertrouwen waarderen we!
Tot snel!

I. Dingemanse

Mooie producten!

25 januari op het sieraden evenement in Vlissingen geweest, twee paar mooie gouden oorbellen gekocht. Niet van nieuw te onderscheiden, superblij mee! Bedankt voor het advies en de goede service!

Sonja Walenboer

Mijn dochter en ik zijn superblij met onze unieke ringen, tnX Blinqz!

Unieke sieraden voor een hele mooie prijs :-)

Annie Gijzen

Een uitkomst in deze dure tijd, zulke mooie en goedkope sieraden , voor ieder nu betaalbaar