Ingrid Gerstmeijer

Schitterend

Hele mooie oorbellen van goud.
Ben zeer tevreden. Levering was snel en goed.

Minder groot dan het leek op de foto's en de ketting was te klein voor het doosje

snelle levering en goede prijzen

j roosenburg

ik ben zeer tevreden heb een medaillon besteld

Prima service, mooie sieraden voor goede prijzen

Enkel positief. Zeer tevreden met mijn ring.

Van Soest

Zeker een aanrader :Top service !

Ik heb een Set gekocht :Hanger en ring, 8 karaat goud met Chalcedoon. Binnen 1 dag in huis. Sieraden echt mooi en in leuke doosje bezorgd. Prijs goed, eerlijke zaak. Zeker een aanrader.

Gert Derksen

Werkelijk .....fantastisch

Het is voor mij de 2e keer dat ik wat bij U besteld had, en was de 1e keer een beetje huiverig. maar de 2edag was het sieraad al bij ons binnen ,en heb daar dan ook nogmaals een keertje gebruik van... Het is voor mij de 2e keer dat ik wat bij U besteld had, en was de 1e keer een beetje huiverig. maar de 2edag was het sieraad al bij ons binnen ,en heb daar dan ook nogmaals een keertje gebruik van gemaakt . enige min puntje ,(waar u niets aan kunt doen )dat de post wel een dag aanwijst wanneer het pakketje komt, en het vervolgens laat afweten en een dag later komt. maar verder ......................ALLE LOF

Tetyana K.

Helemaal top!

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aparte ring.
Haartelijk bedankt voor uw service.

s.v.wijck

Ben erg te vrede met de sieraden vindt alleen dat het op de computer de ketting en oorbellen er wat groter uitzien dan in het echt .vond dat jammer vond de ketting wat iellig had hem wat grover... Ben erg te vrede met de sieraden vindt alleen dat het op de computer de ketting en oorbellen er wat groter uitzien dan in het echt .vond dat jammer vond de ketting wat iellig had hem wat grover verwacht .

goede snelle verzending vond wel dat de ketting en de oorbellen arpart in een doosje konden gedaan worden .dat was mooier geweest om te geven

Uitstekend

Uitstekend

Dikke duim!!!!

Prachtige ketting gekocht. Zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding, bovendien zeer apart en stijlvol sieraad. Blij mee. Snelle levering. Discrete verpakking.