Anne-Marie Strijder

Biocolorschakelarmband! en goud kettinkje met en ziriekonen hangertje!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de service uitstekend vind en erg blij ben met mn sieraden!Bedankt voor de goede samenwerking ook per telefoon!!Groetjes Anne-Marie (Johanna) Strijder.

Josy van den Berg

Verkoop sieraden.

Ik heb voor enkele maanden mijn gouden sieraden op de Korte Geere verkocht. Een super persoonlijke benadering van deze mevrouw, die weet waar ze mee bezig is. Voelde me erg op mijn gemak, goede... Ik heb voor enkele maanden mijn gouden sieraden op de Korte Geere verkocht. Een super persoonlijke benadering van deze mevrouw, die weet waar ze mee bezig is. Voelde me erg op mijn gemak, goede prijs. Iemand die zijn juwelen wil verkopen is dit een aanrader in alle opzichten. Chapeau!

Alice Verschuren Jansen

heel erg positief binnen een dag al geleverd echt fantastich

lydia den Dunnen

Vriendelijke service en snelle levering! :-D

Ik zou dit bedrijf van harte aanbevelen! :-D

Naomie Kusmit

Bestelling

Meerdere keren wat via de site besteld, netjes op tijd binnen, netjes verpakt. Lage prijzen, erg leuke site.

Naomie Kusmit

Ring besteld

Ik heb een bestelling gedaan en binnen een paar dagen binnen.
Ik had een leuke ring besteld voor een kleine prijs.
Netjes op tijd ontvangen. Netjes verpakt. Op de site staat alles...
Ik heb een bestelling gedaan en binnen een paar dagen binnen.
Ik had een leuke ring besteld voor een kleine prijs.
Netjes op tijd ontvangen. Netjes verpakt. Op de site staat alles duidelijk aangegeven.
Ring is dezelfde als op de foto. Ben een zeer tevreden klant.
Leuke website en leuke prijzen.

Linda

Makkelijk bestellen, tijdige levering en goed product.

Truus .v. Aalst

Perfecte service

Vrijdag 14.30 een damesring met diamanten besteld, Zaterdagmiddag correct verpakt de ring
mogen ontvangen. Prima service en leuk geprijsde artikelen.Prima,ga zo door.

G Derksen

Goedendag
Ik moet erbij zeggen dat het voor mij de eerste keer was dat ik iets heb besteld.
En verdere ervaringen nog niet een beeld kan geven
Maar de eerste keer is me prima...
Goedendag
En verdere ervaringen nog niet een beeld kan geven
Maar de eerste keer is me prima bevallen ,,snelle levering, goed product.en een goede afwerking.
chappoo Blinqz..en ik moet erbij zeggen,mijn vrouw is er erg gelukkig mee, dus voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.

Prima, snel, handig, goed afgewikkeld voor mooe prijs

prima