Puck Ras

Prettig bedrijf, op tijd, correct met antwoorden, goede service en Timo is ook erg professioneel

Professioneel, correct, op tijd, mooi product

Monique

Snelle levering, prima service en mooi eindresultaat

Herman

Uitstekende informatie en begeleiding, aangenaam en goede contacten

De mensen van Blinddesign denken met je mee en staan open voor vragen en suggesties

Gijsbert

Zeer prettig, heb 2 rolgordijnen besteld. Nette prijs, snelle levering.

Prijs, levertijd, bestelgemak

Prima advies en service.

Rolgordijn perfect op maat!

Stalen werden snel bezorgd. Rolgordijn was snal klaar. Voldeed aan alle verwachtingen.

De pakketten niet meer versturen via dhl. Ik heb 1,5 dagen verlof genomen. Pakket werd niet geleverd zoals vermeld werd op tracking. Ik was gans dag thuis op donderdag en dan lees ik dat ik niet... De pakketten niet meer versturen via dhl. Ik heb 1,5 dagen verlof genomen. Pakket werd niet geleverd zoals vermeld werd op tracking. Ik was gans dag thuis op donderdag en dan lees ik dat ik niet open deed en zelfs op vakantie was. Gebeld om pakket op maandag na 12 u te leveren. Het pakket werd geleverd om 10.17 u bij buur 2 huizen verder......hoewel beloofd was na 12 u. Gelukkig was er geen schade aan het rolgordijn.

Eddy

Snelle levering. Maatvoering niet zo nauwkeurig (stof iets breder). Redelijk afwerking. Eenvoudige montage

Snelheid.

Afwerking (losse draadjes her en der) mag op hoger niveau.

Hans van der Sloot

Mooie en duidelijke website. Hoge kwaliteit producten. Wij hadden een speciale wens, in die zin dat we zgn. 'erker modellen' wilden. Dit betekent dat indien het vouw gordijn opgehangen is, er... Mooie en duidelijke website. Hoge kwaliteit producten. Wij hadden een speciale wens, in die zin dat we zgn. 'erker modellen' wilden. Dit betekent dat indien het vouw gordijn opgehangen is, er slechts één strook zichtbaar zou zijn. Na rond gezocht te hebben kwam ik uit bij BD. Telefonisch de situatie doorgesproken, helder advies. Bestelling gedaan via de website, met als vermelding erkermodel. Perfecte routing van orderbevestiging, levering en nazorg. Prettige samenwerking.
Nazorg: de kettingen waren te lang (achteraf gezien), en deze werden alsnog in een kleinere maat spoedig bezorgd. Super !!

Zeer, zeer goede service. Hoge kwaliteit vouwgordijnen.

Geen.

Chantal

Zijn zeer tevreden over de service van Blinddesign en over het resultaat!

Duidelijke website en uitleg. De stof stalen die we besteld hadden waren erg snel in huis waardoor we onze keuze konden maken. Ook erg fijn dat je meteen op de hoogte wordt gehouden mbt tot de... Duidelijke website en uitleg. De stof stalen die we besteld hadden waren erg snel in huis waardoor we onze keuze konden maken. Ook erg fijn dat je meteen op de hoogte wordt gehouden mbt tot de levering. Erg blij met het resultaat!!

Prettig

Overzichtelijk, goede service