Ton

Goede en snelle levering. Prima prijs! Ik ben zeer tevreden!

Klant

Snelle en goede levering en uitstekend hout, goed droog en uit Nederland ipv poolse oerbossen gekapt

H.

Super! Ging allemaal vlot. Blij met het geleverde hout! Geen karige hoeveelheid en netjes droog.

Tjeerd

Ik heb bewust haardhout gebeld met wat vragen. Nadat ik de bestelling had geplaatst is alles perfect verlopen. Betaling ging snel en makkelijk. De levering wordt aangekondigd. De chauffeur heeft het... Ik heb bewust haardhout gebeld met wat vragen. Nadat ik de bestelling had geplaatst is alles perfect verlopen. Betaling ging snel en makkelijk. De levering wordt aangekondigd. De chauffeur heeft het pallet weggezet waar het voor ons het meest handige was. De beste man wilde niet eens een kopje koffie ??. Samenvattend: keurig nette service, hout brand goed! Mensen van bewust haardhout, dikke 10!!

astrid

Goed aan de afspraak gehouden en een vriendelijke chauffeur mooi hout geleverd bedankt

H

Makkelijk besteld, snelle levering volgens onderlinge datum-afstemming, zak afgeleverd tot in de tuin en prima (en bewust :) hout.

Martens

Prima gecommuniceerd wanneer het hout geleverd werd.

Leonoor

Tevreden over het hout qua brandbaarheid en droogte, we hebben alleen een bescheiden houtkachel dus ontvangen volgende keer heel graag meer houtblokken met kleinere maat.

Lou

Duidelijke website en correcte bezorging door een sympathieke chauffeur.