Klant

Snelle levering en goede kwaliteit en goed droog, niet te grote brokken

Melle

Na bestelling een enkele keer contact gehad, ging snel en direct. In de vrachtwagen was de bigbag omgevallen, maar dat werd keurig opgelost door het uitgevallen hout op te stapelen op de oprit naast... Na bestelling een enkele keer contact gehad, ging snel en direct. In de vrachtwagen was de bigbag omgevallen, maar dat werd keurig opgelost door het uitgevallen hout op te stapelen op de oprit naast de bigbag. Prima hout (beuken), wel kleinere stukken en meer gevarieerd dan verwacht.

Jacqueline

Netjes volgens afspraak voor de deur afgeleverd. Hout daarna zelf op de juiste plek plek gestapeld. Mooie blokken.

Marc

Goede webwinkel, makkelijk bestellen, goede bezorgservice

Emma

Goed droog hout, mooie gelijke stukken dus opslag ook erg gemakkelijk; zeer prettige en behulpzame communicatie. Fantastisch snelle levering. Echt helemaal tevreden. Dank! Tweede keer dat ik hier... Goed droog hout, mooie gelijke stukken dus opslag ook erg gemakkelijk; zeer prettige en behulpzame communicatie. Fantastisch snelle levering. Echt helemaal tevreden. Dank! Tweede keer dat ik hier hout besteld heb.

Henk

Prima kwaliteit hout. Goed gedroogd. Geeft mooi vlammeneffect.

John

Correcte behandeling, snelle levering Kwaliteit hout Alles klopte.

Grote

Goede ervaring voor eerste keer. Prima hout, droog genoeg om direct te stoken. Voor mij speelde belangrijk mee, dat het “lokaal” hout is, wat niet van ver ingevoerd hoeft te worden. Let wel: de... Goede ervaring voor eerste keer. Prima hout, droog genoeg om direct te stoken. Voor mij speelde belangrijk mee, dat het “lokaal” hout is, wat niet van ver ingevoerd hoeft te worden. Let wel: de 700kg op de vrachtbon schijnt in het “echt” meer te zijn en vergelijkbaar dus met andere aanbieders.