Sylvia

Mooie stukken eiken hout geleverd. Goede communicatie en levering op tijd. Een aanrader.

Rieke

Website, bestelling, betaling en afronding goed. Helaas op de afleverdatum iets niet goed gegaan. Na telefonisch contact met het bedrijf is het netjes opgelost. Daarom geen 5 sterren. Kwaiteit hout... Website, bestelling, betaling en afronding goed. Helaas op de afleverdatum iets niet goed gegaan. Na telefonisch contact met het bedrijf is het netjes opgelost. Daarom geen 5 sterren. Kwaiteit hout uitstekend. Prima bedrijf, ik kan zeker dit bedrijf aanbevelen en ik ga in de toekomst nogmaals gebruik van maken.

Richard

Tophout, perfect verpakt en brandt schitterend. Kortom, super tevreden!

M.W.C.

Alles liep zoals afgesproken. Een aardige chauffeur. We zijn zeer tevreden. Fam.Wallebroek.

Marcel

Pallet berkenhout besteld. Keurig op tijd geleverd door zeer hulpvaardige chauffeur. Het hout is wel erg onregelmatig van vorm en daardoor niet makkelijk stapelbaar in mijn houtopslag. Hele pallet... Pallet berkenhout besteld. Keurig op tijd geleverd door zeer hulpvaardige chauffeur. Het hout is wel erg onregelmatig van vorm en daardoor niet makkelijk stapelbaar in mijn houtopslag. Hele pallet bevat ook minder hout dan bij andere leveranciers.

Nathalie

Prima verwerking van de aankoop. Snel, duidelijk.

Marco

Uitstekende service! Bezorgdatum moest aangepast worden en dit verliep keurig. Hout is helemaal prima.