Erik

Snelle levering!! Goed verpakt, wij hadden een big bag hout besteld. Wij zijn zeer tevreden.

Wessel

Eerst telefonisch contact gehad ivm eerdere problemen met andere leveranciers om het op de juiste plek geleverd te krijgen. Snel geholpen en vervolgens afgeleverd met elektrische pompwagen zoals... Eerst telefonisch contact gehad ivm eerdere problemen met andere leveranciers om het op de juiste plek geleverd te krijgen. Snel geholpen en vervolgens afgeleverd met elektrische pompwagen zoals afgesproken. Buiten schuld van bewust heeft chauffeur het eerst op verkeerde adres proberen te leveren, als hij gebeld had zoals bewust op de instructies had aangegeven, dan was dat mogelijk beter gegaan.

Harry

Principe spreekt me aan: lokaal hout zonder extra vervoer naar Nederland en energie om het kunstmatig te laten drogen. De levering: Ik had van te voren aangegeven in de binnenstad te wonen met... Principe spreekt me aan: lokaal hout zonder extra vervoer naar Nederland en energie om het kunstmatig te laten drogen. De levering: Ik had van te voren aangegeven in de binnenstad te wonen met nauwe straatjes. Dus kleine vrachtwagen met bijvoorkeur kraantje om Big Bag in steegje naast mijn huis te zetten. Bewust Haardhout gaf aan dit aan de vervoerder doorgegeven te hebben. Die zou mij een half uur van te voren bellen. Ik werd gebeld, zij het dat de chauffeur me meldde dat hij op de hoek van de straat stond en met zijn vrachtwagen de bocht niet kon maken... Enfin, kwam toch goed want de chauffeur loste de lading en bracht deze met zijn electrische pompwagen tot voor mijn deur. Niet in mijn steegje da's dan wel jammer. Na lossen van de Big Bag in mijn schuur merkte ik dat er één zakje aanmaakhout ontbrak. Bewust Haardhout heeft dat netjes en snel gecrediteerd. Al met al ben ik tevreden over de levering door Bewust Haardhout. Ook het hout is prima en wat goedkoper dan het gemiddelde oven gedroogde hout

Mark

Op zich prima hout, mooi opgestapeld en prettig in net bij elkaar gehouden zodat je niet met restant pellet materiaal zit. Had alleen essenhout besteld maar er zit redelijk veel berkenhout tussen en... Op zich prima hout, mooi opgestapeld en prettig in net bij elkaar gehouden zodat je niet met restant pellet materiaal zit. Had alleen essenhout besteld maar er zit redelijk veel berkenhout tussen en ook veel kleine stukken hout. Op zich niet erg dat er berkenhout tussen zit, ook wel prettig om vuur mee aan t te stoken. Verder fijn idee dat t duurzaam hout afkomstig uit NL is.

Patrick

Prima en levering volgens afspraak. Goed droog hout

Annemarie

Snel bestellen, zelf bestelmoment kiezen en goede levering. Droog hout met goed formaat blokken voor niet al te grote kachels.

MM

Echt top. Hout van Nederland, FSC, zon&wind gedroogd. Goede communicatie over levering.