Rogier

Eigenlijk geen bijzonderheden, besteld via internet en geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur.

Klant

Onlangs een kuub Essenhout gekocht. Was makkelijk te bestellen en werd vlot geleverd. Hout ziet er mooi uit en het was een goeie kuub.

Shashi

Snel geleverd, prima kwaliteit 2 kuub essenhout

T

Het hout is goed en droog. Mooie stukken. Ruikt ook lekker. Alleen de verpakking is slecht. Pallet stond op omvallen en kun je niet los neerzetten zonder steun. Dat komt doordat de kunststof... Het hout is goed en droog. Mooie stukken. Ruikt ook lekker. Alleen de verpakking is slecht. Pallet stond op omvallen en kun je niet los neerzetten zonder steun. Dat komt doordat de kunststof wikkeling niet sterk genoeg is. Zonder tegenhouden bij het lossen vanuit de vrachtwagen zou de pallet omrollen.

Ad

Onlangs een kuub essenhout besteld bij deze firma. Makkelijke online site en betalingsmogelijkheden. Veel keus uit verschillende soorten hout. Snelle levering. Erg mooi en droog hout. Een goeie kuub.

Else

Aangezien wij in het centrum wonen en zodoende met meerdere dingen rekening moeten houden, hebben wij 2 kuub hout in een big bag besteld. Voor ons ideaal! Daarnaast kent het centrum wat... Aangezien wij in het centrum wonen en zodoende met meerdere dingen rekening moeten houden, hebben wij 2 kuub hout in een big bag besteld. Voor ons ideaal! Daarnaast kent het centrum wat leveringsmoeilijkheden. Bewust Haardhout heeft meegedacht en hele fijne service geboden! Dit soort klantgerichtheid vind ik zo belangrijk bij bedrijven, wat tegenwoordig helaas geregeld mist. Het haardhout ziet er super uit! Sowieso dat ik hier blijf bestellen.

Am

Hout ziet er prima uit, heb het alleen nog niet gestookt en een vlotte bezorging. Ik zou wel wat aan het verpakkingsmateriaal doen. Het gebruikte plastic visnet blijft aan de blokken hangen en... Hout ziet er prima uit, heb het alleen nog niet gestookt en een vlotte bezorging. Ik zou wel wat aan het verpakkingsmateriaal doen. Het gebruikte plastic visnet blijft aan de blokken hangen en rafelt uit elkaar. Gevolg: veel blokken moeten ontdaan worden van plasticsliertjes en er komen veel plasticdeeltjes ik de tuin.