Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Firma Roggeveen

Project heeft buitengewoon veel vertraging opgelopen. Slechte miscommunicatie en gebrek aan creativiteit.

Reaxion

Goede service en persoonlijk contact

Stichting Het Dagelijks Bestaan

OK

Jammer dat je tijdens het gehele proces niet een vaste Best4u coördinator als aanspreekpunt hebt en tijdens elke fase van het proces weer met een andere medewerker van doen hebt!

Aron kriek flyboardschool Amsterdam

Prijs verhogend

Kwaliteit prijs verhouding

ISNS

Heel plezierig en prettig contact.

Bij de maatwerk applicaties duurt het iets langer en wordt er iets slordiger te werk gegaan.

Rick

Helaas geen goede ervaring met Best4u. Project heeft veel vertraging opgelopen, veel miscommunicatie, beloofde deadlines zijn niet gehaald. Helaas bleken sommige gewenste punten niet te realiseren...

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

Borninkhof Mediation

Gemakkelijk, snel en betrokken

Wiggers van Meggelen

Vriendelijk en behulpzaam, veel kennis en ervaring

nee niets aan toe te voegen!

Impact 360

We zijn heel erg tevreden over het eindresultaat!

Iets meer betrokkenheid wellicht. We hadden dan ook wel veel wensen dus het liep een beetje uit de hand qua tijd wat in ons pakket zat. Al met al prima gegaan zo.

Manuel Villena - Nolte Opslag Systemen

Ruim 1 jaar geleden een aanbesteding gedaan voor onze internetstrategie. Van binnen- en buitenlandse websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie.
Best4U kwam met een totaal...

we hebben een aantal verbeterpunten gehad die direct zijn opgepakt en veranderd. Leuk was dat zij ook voor ons verbeterpunten hadden en zo maken we elkaar beter.