Best4u

Medewerkers
Communicatie

Tirol Outdoor

Tirol Outdoor
Inmiddels is onze nieuwe website al weer enkele maanden online en begint hier de stress en het sombere gevoel van de afgelopen paar jaar in rap tempo plaats te maken voor opluchting en blijdschap. Dus hoogste tijd om jullie hier deelgenoot van te maken en jullie eens te bedanken voor de inzet en de resultaten tot nu toe.

Nadat onze eerste webbouwer na ruim 10 jaar samenwerking besloot om een andere richting op te gaan, moesten wij op zoek naar een nieuwe partij. De nieuwe partner bleek uiteindelijk een “cowboy” met mooie praatjes te zijn, die afspraken niet na kwam en ons opzadelde met een website, die aan alle kanten rammelde. Tot overmaat van ramp bleken wij ook niet meer in de zoekmachines te vinden te zijn. Met alle gevolgen van dien.

Toen we uiteindelijk in Zutphen terecht kwamen, hebben jullie nog even geprobeerd om de zaak (lees: website) weer op de rails te krijgen. Al snel werd besloten dat het verstandiger was om een geheel nieuwe website te bouwen. Dat was in eerste instantie wel even slikken voor ons, omdat we al heel veel geïnvesteerd hadden en de bezoekersaantallen en omzet alleen maar verder terug zagen lopen. Maar wat zijn we blij dat we de knoop toch hebben doorgehakt.

We hebben nu een goedwerkende website, die er ook nog eens gelikt uitziet. Maar belangrijker nog, we zijn weer goed te vinden. Bepaalde reizen worden zoveel bekeken, dat ik begin van de week zelf maar eens ben gaan googelen. En tot mijn grote verrassing stonden we regelmatig “gewoon” bovenaan de eerste pagina van Google. En met een groeiend aantal zoektermen staan we in ieder geval weer op de eerste pagina. En dat merken we sinds december 2018 goed: we hebben nog nooit zoveel aanvragen gehad en ook het aantal boekingen in het eerste kwartaal tovert bij ons een glimlach op het gezicht. Er moet nog het nodige verbeterd worden en de conversie kan en moet nog veel beter, maar we hebben eindelijk het gevoel weer de weg naar boven te hebben gevonden. We bruisen weer van de ideeën en hebben er weer zin in.

Beste mensen van Best4U wij zijn ontzettend blij en dankbaar en hebben er geen moment spijt van dat we met jullie in zee zijn gegaan. We gaan dan ook graag met jullie verder om van TOE 2.0 een succes te maken.

Met sportieve berggroet,
Arres, Sanne en Beja van der Grift

Score voor Best4u: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welke diensten heeft u afgenomen: