Pearl

Don't buy anything from this webshop,

Bad cominication, sending wrong products , no responsibility , bad service

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is als het artikel iets afwijkt van de foto. Echter bij het piepschuim hoofd geven wij dit aan bij de eigenschappen in onze webwinkel. Wij hebben u een PB gestuurd

Herman

Goed, snelle levering

Vivianne mulder

Foto's op de website zijn totaal anders dan in werkelijkheid. Geen vergelijking!! Je word voor de zoveelste keer misleid. Waarom ? Als je achter je product staat verkoop dan ook datgene wat je laat... Foto's op de website zijn totaal anders dan in werkelijkheid. Geen vergelijking!! Je word voor de zoveelste keer misleid. Waarom ? Als je achter je product staat verkoop dan ook datgene wat je laat zien. Heel erg jammer. Bestel nooit meer bij jullie.

Ben en blijf eerlijk zowel op foto als levering. Prijs kwaliteit klopt niet. Geen leer niet de beloofde uitstraling. Ik ga en blijf voor eerlijkheid gaan !!!!!!!!! Jammer

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over diverse beeldjes "dikke dame".
Beste klant,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over diverse beeldjes "dikke dame".
Dat dit voor de klant vervelend kan zijn begrijpen wij heel goed. Wij adviseren u dan ook zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice via de telefoon of per e-mail met uw ordernummer en een beschrijving van het probleem (evt. foto). Wij helpen u dan graag verder.
Wij hebben u een PB gestuurd.

Thijs Korteweg

Visser

Snel en betrouwbaar

geen.

Denis

Goede ervaring

Kwaliteit van vershoudclipjes kan beter, werkt alleen bij zachte dunne zakken uit de winkel. Maar niet op bijv. chips zakken.

A. Dabrowski

Levering op afgesproken datum, glazen zeer goed verpakt

Nvt

Cynthia

BEN Tevreden en bestellingen altijd snel geleverd

Anna

Ik wilde 2 slaapmutsen bestellen in verschillende kleuren; het zou sneller werken als de verschillende kleuren van dezelfde muts tegelijk als optie getoond worden, zodat je ze alleen maar hoeft aan... Ik wilde 2 slaapmutsen bestellen in verschillende kleuren; het zou sneller werken als de verschillende kleuren van dezelfde muts tegelijk als optie getoond worden, zodat je ze alleen maar hoeft aan te klikken om te bestellen.

Peter

Uitstekende service na verkoop, probleem met de zending binnen de 3 dagen opgelost.

glas is erg breekbaar. zorg voor genoeg karton/air containers in de doos zodat de goederen niet kunnen gaan schuiven.