Irma Kuypers

Snel en goed

Jeanne

Wat keurig verzorgd

W Kranenburg

Ik was altijd erg tevreden al ging het soms niet goed met de afgeleverde dingen , zoals er kwam soms niet de dingen die ik besteld had. Het ergste was dat ik na een bestelling en betaling nog een... Ik was altijd erg tevreden al ging het soms niet goed met de afgeleverde dingen , zoals er kwam soms niet de dingen die ik besteld had. Het ergste was dat ik na een bestelling en betaling nog een rekekning kreeg die ik al betaald had, ze weten ook zelf wel ,ze leveren niet eerder dan er betaald is.

Beter opletten wat je doet en stuurd.

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,
Wat jammer dat u met deze bestelling niet tevreden bent. Wij hebben u een PB gestuurd.

Lisan

Prima, product zoals omschreven en duidelijk contact.

Het retourneren is op eigen kosten, dit vind ik slordig en klantonvriendelijk.

Het retourneren is op eigen kosten, dit vind ik slordig en klantonvriendelijk.

Je bent dan dus zomaar 6 a 7 euro kwijt. Dit maakt je twijfelen om dan wel iets terug te sturen. Zo heb ik iets dus niet geretourneerd, precies om deze reden. Terwijl ik nu ook niet veel heb aan mijn bestelde artikel. Maar vind het de moeite niet waard om terug te sturen op deze manier.

Buiten dit om, was de rest goed. Maar het doet mij helaas wel besluiten om niet meer te bestellen bij jullie.

Groet,
Lisanne

Reactie Bellatio.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Als bedrijf hebben wij ervoor gekozen, dat de klant zelf de kosten voor retourzending draagt. Hierdoor mag u zelf bepalen bij welke vervoerder u uw pakket inlevert om de order te retourneren en heeft u de kosten zelf in de hand.
Bij uitzonderlijke situaties zullen wij altijd met de klant meedenken.

Kim

Goede ervaring

Ik heb gevraagd hoe veel confetti er in een bepaalde pinata kon, daar wist men geen antwoord op te geven. Wellicht is expertise nog een verbeterpunt, verder was de ervaring goed.

M. de Jong

Snel geleverd, goed verpakt

Geen verbeterpunten

Huis

Positief

C

Mijn ervaring is goed als ik nieuwe sloffen nodig heb bestel ik ze altijd hier want ze zijn leuk en zitten altijd goed. En ze hebben snelle levering.

Nee

Klaassen

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Goedzo

H van der Meijs