H van der Meijs

100% tevreden, snelle levering ruim aanbod

Margreet

Prima, snelle levering

cas culemborg

Met het bedrijf is niets mis, met het DHL service gebeuren des te meer. Wat een afgang

Ik krijg een mail dat ik het pakket op kan halen zaterdag j.l. na 14.00 uur. Het punt is na 13.00 uur gesloten. Op zondag krijg ik weer een mail . maandag t/m vrijdag tussen 10 en 17.00 uur Ik krijg een mail dat ik het pakket op kan halen zaterdag j.l. na 14.00 uur. Het punt is na 13.00 uur gesloten. Op zondag krijg ik weer een mail . maandag t/m vrijdag tussen 10 en 17.00 uur
Vandaag dan maar , is toch marktdag. Shit briefje op de deur elke dag tussen 12 en 17 uur.
Het service punt ligt midden in de ouwe stad in een autovrij gebied.
Parkeerkosten inmiddels 2x en een minuut of 8 lopen.
Ik zou zeggen kies een echt servicepunt in een supermarkt.
In elk winkelcentrum ( behalve de Markt daar zijn alleen eettenten)
in Culemborg is een Post NL servicepunt.
Ik dacht DHL van dienst te zijn vanwege de drukte. Hoeven ze niet al die doodlopende straatjes in om te bezorgen.

Reactie Bellatio.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Wij begrijpen dat het vervelend is als het servicepunt andere openingstijden hanteert. Echter door de covid-19 maatregelen gaat het net even anders dan dat we gewend zijn. We zullen uw opmerking doorgeven aan de vervoerder.

F.Bron

Mooie producten en snelle levering, zelfs in deze Corona tijd

Ik vind de verzendkosten best wel veel. Vooral als je weinig bestelt. Als je geen ervaring hebt met Bellatio ga je niet de 1e keer een grote bestelling doen.

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,
Fijn dat u tevreden bent en dit met ons wilt delen.

de jong

Heel snelle bezorging,niets op aan te merken

Ine Massant

Het bedrijf op zich zeer ok! Snelle verzending en nette afhandeling. Alleen zou de beschrijving van sommige producten duidelijker mogen, ik vind wat ik kreeg wat goedkoop en ook niet altijd wat ik... Het bedrijf op zich zeer ok! Snelle verzending en nette afhandeling. Alleen zou de beschrijving van sommige producten duidelijker mogen, ik vind wat ik kreeg wat goedkoop en ook niet altijd wat ik verwachtte.

Duidelijkere beschrijving.

Ik heb hier iets besteld voor de kerst dagen, het was goed verpakt en de verzending was dezelfde dag nog aangemeld voor verzending. Super fijn!

Het is vervelend dat je 1 euro extra moet betalen wanneer je onder de 10 euro besteld, dit is een beetje misleidend, maar begrijpelijk gezien de lage kosten

naam

Snelle levering, product als omschreven.

Remmerswaal

Weet niet

jan

Zeer snel geleverd met leuke items