Vos

Misleidende product omschrijving en foto

Een duidelijkere omschrijving en realistische foto bij het product plaatsen

edu wagtelenberg

Prima goed en snel

Ben

Helemaal top! Ik had vier glazen snoeppotten besteld en bij het uitpakken bleek dat -ondanks dat het heel goed ingepakt was- tijdens het transport één pot gebroken was. Eén telefoontje was... Helemaal top! Ik had vier glazen snoeppotten besteld en bij het uitpakken bleek dat -ondanks dat het heel goed ingepakt was- tijdens het transport één pot gebroken was. Eén telefoontje was voldoende. Ik kreeg klantenservice ook direct aan de lijn in de drukke Sinterklaastijd, zonder lange wachttijd. Zonder gedoe werd door een hele vriendelijke dame beloofd dat er direct een nieuwe opgestuurd werd. Twee dagen later had ik die ook in huis. Ik ben erg tevreden met deze uitstekende service! Ik ga hier zeker weer eens shoppen.

Ik heb geen verbeterpunten of tips. Houden zo, Bellatio!

Kirsten de keijzer

Super goede en snelle service. Zaterdag besteld levertijd was donderdag en dinsdag was het vest al binnen. Mijn zoon vindt het een heelijk vest lekker warm en zacht.

Niets

rotsaert therese

Beste,
ik ben zeer content van mijn bivakmutsen,zeer vlug geleverd
Hartelijk dank.

De mutsen zijn allemaal zwart, er mag wel meer kleuren zijn, ik heb zelf een rose, jammer dat er niet meer kleuren waren.

Wim

Goede service en netjes verpakt

Niets

Agnes

Zeer slecht

glas beter verpakken op de doos breekbaar vermelden. Mails goed lezen en beantwoorden. Ik heb nu drie leveringen gehad en nog niet wat ik besteld heb en elke keer kapotte vazen in de doos.

Reactie Bellatio.nl:

Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen uw opmerking intern bespreken. De nieuwe vazen hebben wij inmiddels verstuurd en zijn door u goed ontvangen.

E. Kuypers

Snelle levering keurig verpakt
Goede informatie over bestelling en levering

Nvt

theo

Goed mooi op tijd

Stijlbrigade

Snelle levering en goed verzorgd.
Echter ontvangen product voldeed niet aan de bestelde maatvoering.
Snelle levering en goed verzorgd.
Echter ontvangen product voldeed niet aan de bestelde maatvoering.
De bestelde 40 cm diameter bleek 36 en 37 cm te zijn. En juist de maatvoering was erg belangrijk.

Juiste info op de site! Zorgvuldigheid voorkomt teleurstelling.

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,
Beste klant,
De houtschijf is een natuurprodukt, waardoor wij bij de omschrijving dan ook aangeven dat de maatvoering kunnen afwijken. We geven een maat op, zodat u wel weet, welke grootte u kunt verwachten.