vellinga

snelle levering

A. Mostert

Goede service, snel geleverd

Eerst gebeld en ben keurig geholpen, vervolgens snel geleverd.

R.v. Rhoon

Op 11sept. fotobehang besteld. dit zou 1 tot 3 dagen duren.Na 1week gebeld wat de status is van onze bestelling.Wordt volgende week opgestuurd,werd ons verteld.Echter toen we een week verder waren... Op 11sept. fotobehang besteld. dit zou 1 tot 3 dagen duren.Na 1week gebeld wat de status is van onze bestelling.Wordt volgende week opgestuurd,werd ons verteld.Echter toen we een week verder waren nog niets binnen!Weer gebeld,weer hetzelfde antwoord.Maar weer wachten....Nu 11okt. bestelling binnen, maand later.Beter een verklaring geven en de tijd van bestelling aanpassen,dan weten we waar we aan toe zijn.

veel keus

H Venhoven

Plakplastic wat ik heb besteld, adres naar Spanje, prima geregeld kwam niet overeen wat op de website werd aangeboden. hierover heb ik gebeld, en er zou overlegd worden hoe dit zou worden opgelost.... Plakplastic wat ik heb besteld, adres naar Spanje, prima geregeld kwam niet overeen wat op de website werd aangeboden. hierover heb ik gebeld, en er zou overlegd worden hoe dit zou worden opgelost. ik heb niets meer vernomen wat mij zeer teleurstelt.
inmiddels verkocht aan derden, en via een andere website de juiste besteld.

snelle levering, ook in het buitenland

Jurjen

Goede snelle service

heel veel keus

N. Kuba

Top

Top

Ina

Helemaal goed,levering op tijd en super mooi behang.

De uitleg bij het behang

Brian

Goed behang, jammer dat je maar 14 dagen heb om te retourneren. Wij hadden ingekocht op 9 september, door omstandigheden hebben we het pas afgelopen weekend kunnen plaatsen, nou hebben we 1 rolletje... Goed behang, jammer dat je maar 14 dagen heb om te retourneren. Wij hadden ingekocht op 9 september, door omstandigheden hebben we het pas afgelopen weekend kunnen plaatsen, nou hebben we 1 rolletje over en dit willen ze niet terug in ontvangst nemen. Niet heel erg klant vriendelijk als je het mij vraagt. Volgende keer dus ergens anders bestellen.

Goede kwaliteit ziet er netjes uit.

Wim Timmer

Goed meedenken, onze smaak aanvoelen

Persoonlijke aandacht

Marianne

Prima in orde

Snelle levering, netjes ingepakt. Mooi behang. Ik ben tevreden.