Arjan Beudeker

Perfect; het duurde even voordat we de muis hadden ‘gevangen’ maar de aanhouder won!

Utrecht

Olivier Koolen

Goede en snelle service, ons huis is voorlopig spin vrij!

Bergschenhoek

vromen

Wij hadden een wespennest op de zolder. Paniek ik ben namelijk allergisch voor wespensteken. Dhr. Ted Debets heeft mij gerustgesteld en heel vakkundig de wespen bestreden en een week later het nest... Wij hadden een wespennest op de zolder. Paniek ik ben namelijk allergisch voor wespensteken. Dhr. Ted Debets heeft mij gerustgesteld en heel vakkundig de wespen bestreden en een week later het nest weggehaald.

Brunssum

A. Smeets

Ik ben goed en snel geholpen.

Heerlen

Mevrouw de Jong

Netjes geholpen

Utrecht

Rudy Hagens

J.l. maandag 9 aug. 's-morgens gebeld en Gerrit-Jan kon al om 1 uur bij mij zijn. binnen een half uur was de klus geklaard. De volgende dag, geen wesp meer te zien. Zeer bekwaam, vriendelijk en... J.l. maandag 9 aug. 's-morgens gebeld en Gerrit-Jan kon al om 1 uur bij mij zijn. binnen een half uur was de klus geklaard. De volgende dag, geen wesp meer te zien. Zeer bekwaam, vriendelijk en behulpzaam.

Westervoort

Monique

Prima service, zeer vriendelijk en komt betrouwbaar over. Het is wel een hoop geld maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Het blootleggen van de kanalen leek mij een hele klus, maar dat is...
Het blootleggen van de kanalen leek mij een hele klus, maar dat is eigenlijk het inspuiten van gif in alle zichtbare doorgangen.
Het ging overigens om houtmieren.

Zeist

Alma Kars

Woensdag gebeld voor wespennest,zou terug gebeld worden ivm met inplannen. Helaas is dat niet goed gegaan waarvoor excuses gehad. Dit werd echter heel snel opgelost. Na tweede telefoontje was hij... Woensdag gebeld voor wespennest,zou terug gebeld worden ivm met inplannen. Helaas is dat niet goed gegaan waarvoor excuses gehad. Dit werd echter heel snel opgelost. Na tweede telefoontje was hij met 6 minuten bij ons. ‘S avonds al geen wesp meer te zien. Hooguit 10 minuten werk en de kosten waren €75,00.

Middelharnis

Minke

Snelle reactie gehad. Helaas bleek 1 behandeling onvoldoende en moest het nog een keer gebeuren. Toen was het lastiger een afspraak te maken: ze zaten behoorlijk vol dus moesten we tijdje wachten.... Snelle reactie gehad. Helaas bleek 1 behandeling onvoldoende en moest het nog een keer gebeuren. Toen was het lastiger een afspraak te maken: ze zaten behoorlijk vol dus moesten we tijdje wachten. Verder tevreden.

Bilthoven

Liesbeth

Alles soepel en snel verlopen, goede service!

Zeist