M.

Uitgebreid advies gehad aan de telefoon ivm vermoeden van bedwantsen. Mark was erg behulpzaam, maakte tijd vrij en dacht mee ondanks volle agenda. We hebben dit zeer gewaardeerd. Ik zal zeker in de... Uitgebreid advies gehad aan de telefoon ivm vermoeden van bedwantsen. Mark was erg behulpzaam, maakte tijd vrij en dacht mee ondanks volle agenda. We hebben dit zeer gewaardeerd. Ik zal zeker in de toekomst contact opnemen mochten we ze alsnog tegen komen. Bedankt Mark!

Oosterhout

Thijmen Wieland

Wij hadden veel last van een muggenplaag. Zo zijn wij terecht gekomen bij deze bedrijf, reageerde snel op mijn berichten en zo kon er snel een afspraak gemaakt worden binnen een paar dagen. Ze zijn... Wij hadden veel last van een muggenplaag. Zo zijn wij terecht gekomen bij deze bedrijf, reageerde snel op mijn berichten en zo kon er snel een afspraak gemaakt worden binnen een paar dagen. Ze zijn keurig op tijd gekomen. Voor en na afloop van de bestrijding heeft hij ons duidelijk uitgelegd wat wij konden doen. Nog hartstikke bedankt voor een snelle service!

Zwijndrecht

O.Hulsen

Geweldige service.

Maarssen

Yvette

Zeer service gerichte aanpak.

Odijk

I. Hendriks

Door Martijn van Point Pest duidelijke uitleg gekregen en de bestrijding tegen een reële prijs.

Hilversum

Maria

We hadden last van muizen in huis. Arnoud Vreeman was zeer snel ter plaatse en heeft het probleem goed opgelost. Heel prettig!

Emmen

M. Nouwen

We hadden van tevoren afgesproken dat het muizengif in afgesloten boxjes zou komen ivm huisdieren, dit bleken kartonnen doosjes te zijn.
De muizenplaag werd snel minder maar ging niet helemaal...
De muizenplaag werd snel minder maar ging niet helemaal over. Uiteindelijk is er een andere bestrijdingsdienst nodig geweest: het gif bleek niet op de juiste manier/plek neergezet. Toen bleek ook dat sommige adviezen van Mark onjuist waren.

Breda

Eline

Fijn bedrijf dat zeer snel beschikbaar is voor de muizenbestrijding. Het probleem is bij ons na maanden eindelijk verholpen.

Utrecht

Familie Michiels

Prima en snel.

Schildwolde

Alexander Bijl

Super tevreden met Jolanda. We konden gelijk een afspraak maken en Jolanda nam de tijd om goed te onderzoeken wat er aan de hand was. Gevolgd door een duidelijk en goed advies. Vervolgens heeft ze... Super tevreden met Jolanda. We konden gelijk een afspraak maken en Jolanda nam de tijd om goed te onderzoeken wat er aan de hand was. Gevolgd door een duidelijk en goed advies. Vervolgens heeft ze gelijk rasters in de ventilatiekanalen geplaatst en gif achtergelaten, waardoor we hopelijk snel van de muizen af zijn. Bedankt Jolanda :)

Wezep