Productinformatie/advies
Snelheid/levertijd
Productkwaliteit
Communicatie

Marco

Super goede service en kwaliteit bedden

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel fijne nachten gewenst en graag tot ziens.

Frank Jongen

Prima informatie, zorgvuldig en prima levering met uitstekende service

M..Fernendez

Vriendelijk en deskundig oersoneel

Dis Grotzinger

Mijn ouders en ik zijn enorm goed geholpen. We hebben bijna een heel weekend met heel veel plezier in jullie winkel doorgebracht en inmiddels ben ik een prachtig bed verder. Alleen maar goede... Mijn ouders en ik zijn enorm goed geholpen. We hebben bijna een heel weekend met heel veel plezier in jullie winkel doorgebracht en inmiddels ben ik een prachtig bed verder. Alleen maar goede ervaringen. Daarom vertel ik mijn ‘bedavontuur’ bij Beds & Bedding graag aan anderen.

Reactie Beds & Bedding:

Vriendelijk bedankt voor deze prachtige woorden en beoordeling! We wensen u veel fijne nachten toe op uw nieuwe bed en zien u graag terug.

Corrie

Keurig netjes geholpen

B. Vriezen

Fijne service, er werd goed met ons mee gedacht en we zijn erg blij met onze aankoop!

S

Prettig en klantvriendelijk

W. Pol

Gaat om Beds en Bedding Almere

Gaat om Beds en Bedding Almere

Op 22/01/2022 voor €3601,85 (hoop geld voor ons) een prachtige bed gekocht, die in februari is geplaatst. Een maand later ontdekt mijn vrouw een gat in het voetbord bij het stofzuigen onder het bed. Bij aflevering globaal gekeken en dus niet alles minitieus nagelopen. Niet slim wellicht en een les. Contact met Beds en bedding opgenomen. Na wat heen en weer commentaar werd ik blij verrast door door het bericht dat we een nieuw voetbord kregen. Geweldige service noem ik dit en blij zo geholpen te zijn!

Reactie Beds & Bedding:

Namens Almere vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en aardige woorden. Fijn om te lezen dat alles naar wens is opgelost voor u. Geniet er van en graag tot ziens!

K.Zeeman

Zeer deskundig en vriendelijk advies.

Reactie Beds & Bedding:

Bedankt voor deze mooie score en graag tot een volgende keer!