Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijfswagenleasing heeft ons heel snel aan een nieuwe lease bus kunnen helpen. Hier waren we erg mee geholpen, want zo konden we voor onze buitenlandse beurs-trip extra veel meenemen. Veel dank... Bedrijfswagenleasing heeft ons heel snel aan een nieuwe lease bus kunnen helpen. Hier waren we erg mee geholpen, want zo konden we voor onze buitenlandse beurs-trip extra veel meenemen. Veel dank voor de flexibiliteit!

A.C.J. de Does

" Ouderwetsch

Beschrijf hier uw ervaring

"Ben vandaag weer eens prima geholpen door de klantenservice van Dealer leasing, met name door de service van dhr. Henry van de Ven.
Zelf ben ik het niet, maar zijn dienstverlening is...
Zelf ben ik het niet, maar zijn dienstverlening is "ouderwetsch " en heeft mij wederom tot een zeer tevreden klant gemaakt.

ronald geluk

Goed en begripvol bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

ik vind dat ik goed word geholpen door de medewerkers , zowel via de telefoon als mede via de mail het betreft hier vooral henry van de ven en ook mevrouw rietbergen maar ook de andere... ik vind dat ik goed word geholpen door de medewerkers , zowel via de telefoon als mede via de mail het betreft hier vooral henry van de ven en ook mevrouw rietbergen maar ook de andere medewerkers van het bedrijf word vriendelijk te woord gestaan altijd