Scaperz

Top

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

De Haan Schilderwerken

Alles keurig geregeld

Geachte heer,
Bedankt voor uw beoordeling.
We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en proberen ons best te doen om onze dienstverlening constant te verbeteren.
Met...
Geachte heer,
Bedankt voor uw beoordeling.

Hoefsmederij de Reuver

Ondernomen snel actie

Theo Koomen

Prettig bedrijf om mee te werken.
Prettig bedrijf om mee te werken.
De verkoper (Roy Terstal) deed zijn best om een goede meerwaarde te leveren en samen te overwegen wat de beste keuze zou moeten zijn. Ik vond het daarentegen een beetje onduidelijk dat er nog wat andere afdelingen op de achtergrond "meedraaien" waardoor het wat lastig communiceren wat wie te bellen/mailen voor wat.

Geachte heer Koomen,
Hartelijk dank voor uw positieve review, ik heb uw complimenten aan mijn collega Ray doorgegeven.
De afdeling contractbeheer zorgt ervoor dat uw dossier compleet wordt...
Geachte heer Koomen,
De afdeling contractbeheer zorgt ervoor dat uw dossier compleet wordt gemaakt, u kunt ook bij deze afdeling terecht voor al uw vragen.
Wij wensen u veel plezier met uw voertuig.

MR Facility Services

Ik was opzoek naar en bestelwagen voor en opdracht voor de komende 5 jaar

Beschrijf hier uw ervaring

En januari 2018 voor ons bedrijf waren we opzoek naar een betaalbare bestelwagen. Via Bedrijfswagenleasing was dit binnen paar dagen geregeld.
De manier waarop gecommuniceerd wordt kan door...
De manier waarop gecommuniceerd wordt kan door veel bedrijven als voorbeeld genomen worden. Snel, eerlijk en direct.
Een aanbeveling vanuit ons dus!
Ik ga ook een personenauto auto bij Dealerleasing doen...
Echte top !...

Geachte mevrouw Mercia,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid verloopt!
Wij wensen u veel rijplezier toe.
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw Mercia,
Wij wensen u veel rijplezier toe.

S kuijt stukadoorsbedrijf S kuijt

Professioneel super service voor iedereen aan te raden !!

Geachte heer Kuijt,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

S kuijt stukadoorsbedrijf S kuijt

Professioneel super service voor iedereen aan te raden !!

Geachte heer Kuijt,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Veel rijplezier gewenst.

Asbestman B.V.

Ik was opzoek naar en bus voor en opdracht voor de komende 5 jaar .Via internet kwam ik terecht bij BedrijfswagensLeasing, heb gelezen dat zonder bkr en cijfers toch en bus kon nemen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb toch maar gebeld of het echt zo is en wat de voorwaarden waren, die waren inderdaad heel soepel en kon toch de opdrachten voor aankomenden jaren binnen halen dankzij... Ik heb toch maar gebeld of het echt zo is en wat de voorwaarden waren, die waren inderdaad heel soepel en kon toch de opdrachten voor aankomenden jaren binnen halen dankzij BedrijfswagensLeasing.

Top Top
Gr,
Asbestman.nl

Beste Asbestman.nl,
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel succes met de opdrachten en veel rijplezier.
Met vriendelijke groet, BedrijfswagenLeasing B.V.

Bandel Facilitaire Diensten

Prima bedrijf, snel en vlot. Goed bereikbaar passende tarieven

Prima bedrijf, snel en vlot. Goed bereikbaar passende tarieven

Geachte heer Bandel,
Hartelijk dank voor deze beoordeling!
Met vriendelijke groet, BedrijfswagenLeasing B.V.

Klus en onderhoudsbedrijf beverwijk

Via internet bij dealerleasing gekomen omdat ik op zoek was naar een passende oplossing kwa vervoer en transport de adviseur kwam echt met een juiste en passende oplossing denken met je mee en niet... Via internet bij dealerleasing gekomen omdat ik op zoek was naar een passende oplossing kwa vervoer en transport de adviseur kwam echt met een juiste en passende oplossing denken met je mee en niet in hun eigen voordeel zoals de meeste en staan nu na bijna een jaar te hebben gereden je nog vriendelijk te woord en helpen je overal mee en komen met de juiste oplossingen kortom top bedrijf en beveel hen zeker aan ?

Met vriendelijke groet klus en onderhoudsbedrijf beverwijk

Beste Klus en onderhoudsbedrijf Beverwijk,
Bedankt voor uw positieve beoordeling over ons bedrijf.
We zijn blij dat u blijvend tevreden bent over onze service.
Met vriendelijke...
Beste Klus en onderhoudsbedrijf Beverwijk,
Bedankt voor uw positieve beoordeling over ons bedrijf.
We zijn blij dat u blijvend tevreden bent over onze service.
Bedrijfswagenleasing.nl