P&D Schoonmaak en Bedrijfsdiensten

Goede service en scherpe tarieven. Wij rijden op dit moment in een auto die is afgenomen bij Dealerleasing en zeer binnenkort zullen wij een tweede auto gaan afnemen bij Bedrijfswagenleasing. Wij... Goede service en scherpe tarieven. Wij rijden op dit moment in een auto die is afgenomen bij Dealerleasing en zeer binnenkort zullen wij een tweede auto gaan afnemen bij Bedrijfswagenleasing. Wij zijn zeer te vrede en hopen nog zeker lang zaken te kunnen doen

Reactie Bedrijfswagenleasing.nl:

Beste P&D Schoonmaak en Bedrijfsdiensten,
Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service van Dealerleasing en nu ook een bedrijfswagen gaat leasen bij Bedrijfswagenleasing.
Bedankt voor...
Beste P&D Schoonmaak en Bedrijfsdiensten,
Bedankt voor uw positieve reactie!
Bedrijfswagenleasing.nl

Foodflexpert BV

Sinds begin dit jaar leasen we een aantal personenbussen en personenauto's bij dit bedrijf. We kunnen niet anders zeggen dan dat we dik tevreden zijn. Vanzelfsprekend hebben we wat prijzen... Sinds begin dit jaar leasen we een aantal personenbussen en personenauto's bij dit bedrijf. We kunnen niet anders zeggen dan dat we dik tevreden zijn. Vanzelfsprekend hebben we wat prijzen vergeleken met soortgelijke aanbieders, maar de concurrentie kwam bij lange na niet bij de prijs/kwaliteit verhouding van Bedrijfswagenleasing.
Kortom, we zijn zeer tevreden. Ook over de snelle afhandeling bij een schade en de super snelle levering van een extra auto zijn we meer dan content.

Reactie Bedrijfswagenleasing.nl:

Beste Foodflexpert,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en prijs/kwaliteit verhouding.
Bedankt voor uw pisitivie reactie over Bedrijfswagenleasing, we zullen onze...
Beste Foodflexpert,
Bedankt voor uw pisitivie reactie over Bedrijfswagenleasing, we zullen onze service altijd zo hoog mogelijk proberen te houden.
Bedrijfswagenleasing.nl

Zaak verhuizingen

Top !

Beschrijf hier uw ervaring

We leasen nu ruim 1 jaar bij dealerleasing en we kunnen niet anders zeggen dan Top . Goede service en snelle aflevering!

Zebolight

Uitstekend

Daar ik vanaf februari 2015 bij DealerLeasing zit ben ik uitstekend tevreden
Daar ik helaas al 2 x een aanrijding had gehad ben ik zeer goed en snel geholpen met een zeer snelle service Daar ik vanaf februari 2015 bij DealerLeasing zit ben ik uitstekend tevreden
voor een vervangende passende auto
kan DealerLeasing zeker aanbevelen

KDG dakwerken

Super service

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn door omstandigheden en problemen met ons wagen park terecht gekomen bij dealer leasing wij kunnen niet anders zeggen dat we echt super geholpen zijn en dat we momenteel alles overzetten... Wij zijn door omstandigheden en problemen met ons wagen park terecht gekomen bij dealer leasing wij kunnen niet anders zeggen dat we echt super geholpen zijn en dat we momenteel alles overzetten naar dealer leasing.

Nogmaals erg bedankt voor de snelle en goede service

met vriendelijke groet,

KDG dakwerken

Bellus Toys B.V.

Bellus Toys

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijfswagenleasing is bij uitstek de beste partij om een leaseplan onder te brengen. Samenwerken! We werken samen om het beste resultaat te behalen. Dit is een combinatie van service, empathie én het juiste voorstel voor onze bedrijfswagens. Helaas hebben wij een onlangs een schadegeval gehad dat zeer correct en adequaat is opgelost door Bedrijfswagenleasing. Dus niet alleen wanneer het goed gaat staan ze voor je klaar. Dát is precies het bedrijf wat bij ons past. Wij bevelen Bedrijfswagenleasing dan ook ten zeerste aan!

Meulenhoff Koeriersdiensten

- Goed Bedrijf
- Makkelijk bereikbaar (telefonisch)
- Snelle levering

wij hebben in het verleden al een bus afgenomen ook zonder enkel probleem.
Nu rijden we de...
- Goed Bedrijf
- Makkelijk bereikbaar (telefonisch)
- Snelle levering

wij hebben in het verleden al een bus afgenomen ook zonder enkel probleem.
Nu rijden we de nieuwste Fiat Doblo rijd als een zonnetje :)

snelle communicatie & afhandeling
Wij runnen een Koeriersbedrijf en met deze wagens kan je bij iedere klant voor de dag komen

KeukenIdee

Communicatie is TOP!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor ons bedrijf waren we opzoek naar een betaalbare grote Bus. Via Dealerleasing was dit binnen 2 dagen geregeld.
De manier waarop gecommuniceerd wordt kan door veel bedrijven als voorbeeld...
De manier waarop gecommuniceerd wordt kan door veel bedrijven als voorbeeld genomen worden. Snel, eerlijk en direct.
Een aanbeveling vanuit ons dus!

Cabman Installatie&Service

We moesten voor een project op zeer korte termijn een 4 tal voertuigen hebben, dit heeft dealerleasing binnen 4 dagen gerealiseerd inclusief het op plaats van bestemming afleveren
top.

Beschrijf hier uw ervaring

contact en nakomen afspraken is prima geregeld

We leasen onze huidige bus al 2 jaar bij dealerleasing en waren op zoek naar een bus met trekhaak. Nu wordt er een trekhaak onder onze huidige bus gezet en de leasekosten worden niet verhoogd. Top!!