Dave

Veel keuze uit diverse auto's, zelf een Ford Transit gevonden die gepoetst en met grote strik op me stond te wachten....
Hoezo kunnen jullie mensen gelukkig maken!
Super Team.!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Te gekke nieuwe auto gekocht bij een super enthousiast team. Goede afhandeling en service voor mijn nieuwe Ford Transit.
Dank team voor alles.

Beste Dave,
Bedankt voor deze aanbeveling. Wij wensen je veel veilige kilometers toe in de Ford Transit!

Dakcoort

Top ervaring je word altijd netjes geholpen waar nodig

Beschrijf hier uw ervaring

Reageren snel en als je wat vraagt kan het vrijwel altijd.

Reactie Bedrijfswagenleasing.nl:

Bedankt voor uw review! U kunt met alle vragen bij ons terecht.
Team Bedrijfswagenleasing

Marmelo (freelance services & more)

Ik als startende ondernemer heb gelijk al een zeer prettige ervaring met Bedrijfswagenleasing.
Ze zijn erg klantgericht en staan zeker open voor alle wensen m.b.t. de levering van de nieuwe auto.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Ford Transit Custom Limited Edition. Deze auto rijd super en is in goed overleg met de afdeling verkoop supernetjes geleverd.
Ik hoop er nog jarenlang in te...
Ik hoop er nog jarenlang in te kunnen rijden en met de juiste prettige communicatie vanuit Geldrop te kunnen samenwerken.

Beste Marmelo,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, een starter helpen wij natuurlijk erg graag om zijn onderneming naar een hoger niveau te tillen. Veel succes met uw bedrijf!
Met...
Beste Marmelo,

Nederlandse bouwservice

Zeer goed snelle service en als er keer wat is helpen goed

zeer goed

Beste Nederlandse Bouwservice.
Hartelijk dank voor uw beoordeling, snelheid blijven we naar streven!

Geldersedienstverlening

Snelle reacties op vragen nette aflevering

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snel reageren op vragen en vandaag vragen is morgen meteen rijden werk heeft er niet onder te lijden top

Beste Geldersedienstverlening,
Bedankt voor uw review. Door de verschillende communicatiekanalen proberen we altijd zo snel mogelijk te reageren. Veel veilige kilometers gewenst
Met...
Beste Geldersedienstverlening,

E Schrier Loodgieter

Top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Top bedrijf, meewerkend en meedenkend, contact met Christiaan is super

Beste E Schrier Loodgieter,
Bedankt voor uw review. We geven het door aan Christiaan!
Veel veilige kilometers gewenst.

Rbeer

Snel en makkelijk ! Hebben een mooie opel combo met alles erop en aan voor een mooie prijs . Met dank aan Dave v Ham

Beschrijf hier uw ervaring

Heb gekregen wat ik zocht en om vroeg .

Geachte heer Beer,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan de desbetreffende medewerker.
Met vriendelijke...
Geachte heer Beer,
Team Bedrijfswagenleasing B.V.

Bolero Totaalonderhoud

Heel fijn bedrijf en de service is ook helemaal top. Snelle afhandeling en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had met spoed een bus nodig om de volgende week te kunnen gaan werken dezelfde week hebben ze de bus jog kunnen leveren zodat ik zorgeloos aan de slag kon

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen. Wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden.
Team Dealerleasing B.V.

Wta Wouter Tenback afbouw

Fijn bedrijf vooral omdat ik inmiddels 4 jaar geleden heel snel aan een bus ben geholpen, precies degene die ik nodig had.

Beschrijf hier uw ervaring

4 jaar geleden had ik snel een bus nodig zodoende kwam ik bij Dealerleasing terecht.
Dat werd meteen serieus aangepakt eerst werd ik geholpen met tijdelijke bus die op voorraad stond, daarna met precies de bus die ik nodig had.
Inmiddels was ik weer aan nieuwe bus toe en dat werd ook weer snel gefixt en ook nog met een scherpe prijs per maand. Dus al met al voor mij een fijn bedrijf die klaar staat als ik ze nodig heb.
Wouter Tenback afbouw ZZper voor systeemplafonds en systeemwanden.

Geachte heer,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Wij proberen onze service ten alle tijden optimaal te houden.
Team...
Geachte heer,
Team Bedrijfswagenleasing B.V.

Van Rooij Totaal

Goede communicatie.
Snelle service

Alles volgens afspraak

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Met vriendelijke...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.