7.6/10
7.4/10

Niet al te goed. Ik had iets betere service verwacht.

Goede klantvriendelijkheid

Wordt niet aangegeven wanneer er iets uitverkocht of niet meer
Op voorraad is. Er wordt niet gemeld als
Je bestelling vertraging heeft of je iets hebt besteld en toch uitverkocht is. Wordt niet aangegeven wanneer er iets uitverkocht of niet meer
Op voorraad is. Er wordt niet gemeld als
Je bestelling vertraging heeft of je iets hebt besteld en toch uitverkocht is.

De service kan zeker beter.

Monique Joosten

Mijn bestelde convegtor bleek kapot na openen van de doos.
Gebeld met de klantenservice en direct werd een nieuw exemplaar gestuurd, die ik zojuist heb uitgepakt. Niet moeilijk gedaan. Mijn bestelde convegtor bleek kapot na openen van de doos.
Top!
Bedankt

Michael Nuwenhoud

Top

Fred Kerpels

Veel kennis van zaken

Levering kwam niet in 1x. Wel prima opgelost!

Linda

Goede service

Snelle bezorging, goede kwaliteit.

Starterspakket kwam apart en het blauwe folie was er moeilijk vanaf te krijgen en zit zelfs tussen de popnagels.

Henny de Pee

Goede webshop. Artikelen zijn goed te vinden. Jammer dat de winkel niet in de buurt is

Webshop en assortiment. Snel antwoord bij vragen.

Geen verbeterpunten

Erik Kroken

Top

Assortiment beschikbaarheid

Rob Jansen

Flexibiliteit kan stukken beter! Lees mijn verhaal!
Flexibiliteit kan stukken beter! Lees mijn verhaal!
Bij mijn afscheid van mijn werkgever heb ik voor 300 euro bonnen gekregen voor de Green Egg Store. Ik was eigenlijk niet van plan een Green Egg te kopen maar een ander (ook goed) merk, dat wordt geleverd door het zelfde bedrijf onder een andere naam 'Cookers & Grill' op dezelfde locatie. Toen ik vroeg of ik mijn Green Egg bonnen ook daar kon gebruiken, kreeg ik nul op mijn rekest. Het zou 'administratief' onmogelijk zijn, want het is toch echt een ander bedrijf. Dat is echter niet zo volgens de Kamer van Koophandel. Jammer. Dus ik heb de BBQ van het ander (ook goed) merk elders besteld. Tip: doe dit niet en je hebt veel meer omzet!

Tijdige levering

Flexibelere opstelling

Hans Maijs

Makkelijk een bestelling plaatsen.

ik heb voor de eerste keer bestelden dat ging heel makkelijk.

nog niet gevonden.

Hans