Basil

Lindy Groen

Supersnelle en accurate service.
Geen moeilijk gedoe over een klein onderdeel, kreeg het gewoon binnen een paar dagen gratis toegestuurd.

Marianne de Haan

Ik ben zeer goed geholpen door Natasja, ze heeft veel moeite gedaan om een gebruikershandleiding voor mij te vinden. Toen dit niet voldoende bleek ivm ontbreken van een onderdeeltje, heeft ze... Ik ben zeer goed geholpen door Natasja, ze heeft veel moeite gedaan om een gebruikershandleiding voor mij te vinden. Toen dit niet voldoende bleek ivm ontbreken van een onderdeeltje, heeft ze toegezegd een nieuwe set naar mij op te sturen.
Top service!!

Hds

Buckle van fietstas verloren, er werd me gratis een nieuwe opgestuurd, top hé !

Bontrup

Super ervaring; snel, vriendelijk, betrouwbaar en klantvriendelijk

Klooster

Op donderdag had ik een gebroken riempje van de Basil buddy. Gelijk een berichtje geschreven of ze een nieuw riempje hadden. Ja hoor geen probleem. Op zaterdag had ik het betreffende onderdeel in... Op donderdag had ik een gebroken riempje van de Basil buddy. Gelijk een berichtje geschreven of ze een nieuw riempje hadden. Ja hoor geen probleem. Op zaterdag had ik het betreffende onderdeel in de brievenbus liggen. Gratis..... Dat noem ik service

Ronald de Ruijter

Top bedrijf wat een super service bedankt nogmaals gr Ronald

Snelle service en prima aanbod van een oplossing.

Irene

Vriendelijk bedrijf

Sylvia

Niet alleen de fietstassen zijn super praktisch en mooi, ook de service is fantastisch. De door val gebroken gesp werd kosteloos vervangen en ik had hem binnen 2 dagen in huis. Super!

Nanny Peereboom

Heel goed