Basil

John de Laat

Vraag zeer adequaat opgelost door de juiste onderdelen direct gratis op te sturen.

J. Kuijl

Zeer klantvriendelijk. Er waren een paar onderdelen aan de hondenmand niet meer in orde en dit werd kosteloos verzonden. Netjes te woord gestaan aan de telefoon

Pieter van der Vlis

Geweldige service

Domburg

Fantastisch service onderdeel van mij fietstas weg werd kosteloos naar mijn opgestuurd

Anke

Heel behulpzaam bedrijf

Jan Schook

Zeer goede service!

VD Aker

Perfect! Snelle en goede service. Vriendelijk.

Joop

Eerste ervaring met Basil: Wij gebruiken al een paar jaar het z.g. MIK systeem voor onze fietstassen ,een werkelijk goed werkend en degelijk systeem ,tijdens onze fietstocht mijn z.g. MIK stick... Eerste ervaring met Basil: Wij gebruiken al een paar jaar het z.g. MIK systeem voor onze fietstassen ,een werkelijk goed werkend en degelijk systeem ,tijdens onze fietstocht mijn z.g. MIK stick verloren, de stick heeft men nodig om de fietstas indien nodig te verwijderen van de fiets ,snel en makkelijk voor iedereen te doen.
Mijn verlies te kennen gegeven aan Basil ,met een verzoek om mij een nieuwe stick te sturen ,en jawel gratis is mij een nieuwe stick opgestuurd, dus mijn eerste ervaring met Basil verdient al met met al 5 sterren.!!

Yvonne Wolvenne

Zeer prettig en meer dan klantvriendelijk

Stef Meylemans

Reserveonderdelen bestellen