Basil

Clau

Goeie service, aan te raden

joopjansen

Ik had een basiel tas maar er zat geen rug riem meer bij en toen heb ik nagevraagd en nu heb ik een gratis riem erbij gekregen erg goede service altijd weer

Jos Damveld

TOP SERVICE

mevr J.C. Teunissen

Er kwam snel reactie op mijn vraag daar ben ik heel tevreden mee.

Peirs Annita

Reeds na 2 uur hadden we al een antwoord op onze mail.

A. Meijers

Super. Na het zoek raken van een onderdeel direct een nieuw onderdeel kosteloos toe gezonden omdat een garantie was. Dat noem ik nu nog eens service bieden.

Marina

Wat een top bedrijf, wat een ontzettend goede en lieve vooral ook service 👍
Prachtige producten, ik wordt ook bijna altijd aangesproken of nagekeken met de moor buddy fiets hondenmand Wat een top bedrijf, wat een ontzettend goede en lieve vooral ook service 👍
Dit bedrijf krijgt van mij de gouden douche 🌟

Amy

Ik gebruik al jaren zeer tevreden de Buddy hondenfietsmand. Alleen zijn de elastiekjes om de korf vast te zetten, nu versleten.
Na een mailtje hierover gestuurd te hebben, krijg ik ze gratis...
Na een mailtje hierover gestuurd te hebben, krijg ik ze gratis toegestuurd.
Blij mee ☺️

Linda S

Supergoed geholpen door Basil. Door een ongelukje was ik onderdelen kwijt van mijn nieuwe fietsmandje. Dat werd mij meteen toegestuurd inclusief T&T code. Maak je niet vaak mee. Mijn dag is weer... Supergoed geholpen door Basil. Door een ongelukje was ik onderdelen kwijt van mijn nieuwe fietsmandje. Dat werd mij meteen toegestuurd inclusief T&T code. Maak je niet vaak mee. Mijn dag is weer goed ;-)

Sawitri Saharso

Ik was aanvankelijk niet tevreden, want de fietstassen, die ik besteld had, konden niet bevestigd worden. Maar ik mocht de fietstassen omruilen, hoewel het maanden geleden was, dat ik ze aangeschaft... Ik was aanvankelijk niet tevreden, want de fietstassen, die ik besteld had, konden niet bevestigd worden. Maar ik mocht de fietstassen omruilen, hoewel het maanden geleden was, dat ik ze aangeschaft (en niet gebruikt) had en dat vind ik wel heel positief. Ook de communicatie verliep vlot.