Baitshop

Leo Van der veen

Ja heb ervaringen met dit bedrijf ik kan alleen maar zeggen top service en ben heel netjes geholpen hebben er zeker een vaste klant bij

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn bestelling was door post te lang onderweg geweest en daardoor was het product niet meer zoals het moest zijn .
Het is niet de schuld van het bedrijf maar des ondanks heeft dit bedrijf mij...
Het is niet de schuld van het bedrijf maar des ondanks heeft dit bedrijf mij gecompenseerd in een woord geweldig waarvoor mijn dank dit maak je niet vaak mee

Ik zou zeggen ga zo door geweldig echt klant vriendelijk

Jasmine Seys

Top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Soms bestelling beetje laat ,maar toch goed op hoogte gebracht door wat de bestelling later is of bv niet te verkrijgen is ,de bestelling heel goed en verzorgd ontvangen

Geen commentaar

Etiënne Joha

Perfecte dauwwormen

Beschrijf hier uw ervaring

Perfecte dauwwormen , ondanks de warmte en ze pas om 17:30 bezorgt werden, waren ze koel genoeg, door goed verpakken in Tempex box en koelzakje erin.

H

Zeer goed product aanbod en transparante communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Betrouwbaar bedrijf waar ik online krekels kan bestellen. Mijn bestelling liep eens vertraging op en ik werd netjes op de hoogte gebracht. Het kwaliteit product aanbod en de transparante... Betrouwbaar bedrijf waar ik online krekels kan bestellen. Mijn bestelling liep eens vertraging op en ik werd netjes op de hoogte gebracht. Het kwaliteit product aanbod en de transparante communicatie zijn zeker de kracht van dit bedrijf!

Geen, doe zo verder.

Jo Deguelle

Alhoewel ik op dit moment nog niets heb mogen ontvangen is de ervaring met dit bedrijf boven verwachting.

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas door toedoen van derden is mijn bestelling mislukt en onbruikbaar geworden. Het bedrijf heeft gelijk de verantwoording genomen en gaat de bestelling opnieuw leveren. Dit zonder discussie.... Helaas door toedoen van derden is mijn bestelling mislukt en onbruikbaar geworden. Het bedrijf heeft gelijk de verantwoording genomen en gaat de bestelling opnieuw leveren. Dit zonder discussie. Klanten service is echt top.

Geen punten blijf zo doorgaan.

Eddy Storme

Ok correct

Ok correct

Betere prijs

Bianca

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Bezorging gaat volgens afspraak, levend aas word netjes verpakt en gekoeld bezorgd, als er iets niet op voorraad is word er altijd gebeld voor een alternatief , verzend opties worden aangegeven

Mike Santens

Nul ervaring want er is nog geen dienstverlening geweest

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een week geleden wormen besteld en op vandaag nog niets ontvangen. Geen leverdatum, geen track and trace code, niets. Ik hoop maar dat de wormen levend aankopen. Ik vraag mij af waarom ik... Ik heb een week geleden wormen besteld en op vandaag nog niets ontvangen. Geen leverdatum, geen track and trace code, niets. Ik hoop maar dat de wormen levend aankopen. Ik vraag mij af waarom ik bijna 8 euro verzendingskosten betaald heb....

Geef informatie

Reactie Baitshop:

dank voor uw bericht wij hebben uw bestelling
maandag 1 juni verzonden
het kan mogelijk zijn dat u de track&trace code heeft ontvangen in uw spam box
met de wormen gaat het wel...
dank voor uw bericht wij hebben uw bestelling
maandag 1 juni verzonden
het kan mogelijk zijn dat u de track&trace code heeft ontvangen in uw spam box
met de wormen gaat het wel goed komen
mocht dit toch niet het geval zijn zou u dan contact met ons willen opnemen?
met vriendelijke groet
Lúte Mous

Eerste keer een bestelling geplaatst; prima afhandeling

Geen op- of aanmerkingen

N.v.t.

Gerard van Dongen

Beschrijf hier uw ervaring

goed daar gaat het om ik bestel alles online

kan altijd beter maar is niet aan mij om dat te doen ik ben zeer tevreden